c_300_250_16777215_10_images_86037.jpg

 

مراوه تپه : ترکمن سسی - امام جمعه قازان قایه گفت: تلاش فعالان قرآنی در راستای ترویج و تعلیم قرآن کریم و فرهنگ قرآنی در جامعه ، نشانه محبت ما به خداوند متعال و پیامبر (ص) است.



به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، ناصر آخوند قزل ضمن دعوت عموم مردم به شرکت در مهرواره قرآنی طاها افزود: قرآن کریم کتابی است که از سوی خداوند متعال برای ما نازل شده و فراگیری آن بر امت محمدی لازم و وظیفه است.
وی افزود: هرچقدر ما در تعلیم و فراگیری قرآن کوشا باشیم و قرآن را تعلیم داده و در ترویج آن تلاش کنیم تا به عنوان یک فرهنگ اصیل در میان مردم تبدیل کنیم، نشانه محبت ما به خداوند متعال و پیامبر گرامی اسلام است.
امام جمعه روستای قازان قایه شهرستان مراوه تپه با اشاره به اینکه، مهرواره قرآنی طاها با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی، شناسایی و تقویت استعدادهای قرآنی در خانواده های طلاب و روحانیون اهل سنت برگزار می‌شود، تصریح کرد: طلاب و روحانیون از فرصت چند روزه باقیمانده استفاده و هرچه سریع‌تر ثبت‌نام کنند.
آخوند قزل با تاکید براینکه، این مهرواره قرآنی با استقبال بسیار خوبی در بین جامعه مخاطب قرار گرفته است، افزود: از عموم مردم ترکمن صحرا و استان گلستان دعوت می کنم در این مهرواره قرآنی شرکت کنند تا انشاالله نام نیک و یادواره خوبی در سیره نبوی و در راستای ترویج قرآن کریم داشته باشیم.
گفتنی است؛ ” مهرواره قرآنی طاها و شعار « قرآن، کتاب زندگی» با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی، شناسایی و تقویت استعدادهای قرآنی در خانواده های طلاب و روحانیون اهل سنت و همچنین ترویج معارف قرآن در فضای مجازی برگزار می‌شود.
گفتنی است مسابقات مهرواره قرآنی طه در رشته های حفظ ۱، ۳، ۵، ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جزء، حفظ موضوعی و سوره های منتخب، قرائت ترتیل و تقلیدی، ترجمه و مفاهیم، کتاب خوانی و صحیفه سجادیه در گروه های سنی مختلف برگزار می‌شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر