c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-01-05_14-57-08.jpg

 


ترکمن سسی - ساخت سالانه چند میلیون مسکن از شعارهای انتخاباتی دولت فعلی بود و اکنون ثبت نام از متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن نیز در ادامه همین شعار در حال پیگیری است.



متقاضیان ثبت نام در این طرح باید دارای شرایطی باشند. داشتن شرط تأهل و سرپرست خانوار بودن، حداقل سابقه ۵ سال سکونت در شهر موردتقاضا، فاقد مالکیت خصوصی و در نهایت عدم استفاده از امکانات دولتی از اول انقلاب در حوزه مسکن شرایط لازم برای ثبت نام در این طرح است.

همچنین بر اساس قانون، زنان سرپرست خانوار و دختران مشروط به داشتن حداقل ۳۵ سال سن و مردان مجرد با داشتن حداقل ۴۵ سال سن، معلولان جسمی و حرکتی با ۲۰ سال سن، می‌توانند در نهضت ملی مسکن ثبت نام بکنند.

متولی ساخت مسکن در این طرح در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت راه و شهرسازی و در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت بنیاد مسکن است.

ساخت واحدها دو الی سه سال طول میکشد و قیمت واحدها براساس قیمت تمام شده محاسبه و متقاضی به تدریج هزینه ساخت را در چند مرحله ۴۰ الی ۸۰ میلیون تومانی و نیز اقساط وام بلندمدت ساخت مسکن را پرداخت خواهد کرد.

براساس آنچه متولیان امر مسکن در گلستان اعلام کرده اند طی چهار سال آتی حدود ۹۴ هزار مسکن در قالب های مختلف در استان احداث خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر