c_300_250_16777215_10_images_88048.jpg

 


ترکمن سسی - عبدالمجید زیتونلی دوستدار طبیعت و خیر درختکار اهل روستای قورچای، سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ میهمان برنامه سلام صبح بخیر شبکه ۳ سیما خواهد بود.



این خیر درختکار که طی سال های اخیر تعداد ۴ هزار نهال چنار و توت در روستای خود کاشته و نگهداری می کند در گفتگو با خبرنگار ترکمن سسی، از دعوت شبکه ۳ سیما خبر داد و گفت: ساعت ۷ صبح فردا ( سه شنبه ۲۱ دی ماه ۱۴۰۰) میهمان برنامه سلام صبح بخیر خواهد بود.

وی ادامه داد: در راستای معرفی و شناساندن فرهنگ اصیل ترکمنی در این برنامه با لباس سنتی ترکمنی حضور خواهد یافت.

علی یازرلو مدیرکل سابق روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گلستان نیز به خبرنگار ما گفت: خدمتی که عبدالمجید زیتونلی در زمینه ترویج و توسعه درختکاری در منطقه انجام داده و چهره منطفه را سرسبزتر کرده بسیار ارزشمند و بی نظیر است و علاوه بر اینکه مردم از این خدمت ماندگار بهره مند خواهند شد در زمینه فرهنگ سازی درختکاری در نزد نسل جوان نیز تاثیر گذار خواهد بود.

عبدالمجید زیتونلی در این سال ها با مشارکت جوانان روستا با تلاش فراوان و با هزینه شخصی به نیت ۴ هزار شهید استان گلستان تعداد ۴ هزار نهال در روستای قورچای کاشته و از آنها مراقبت می کند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر