c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-04-28_19-07-06.jpg

 

امام جمعه آق قلا گفت: آرمان آزادی فلسطین مظلوم، آرزوی مسلمانان و آزادی خواهان جهان است و ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و ستم دشمنان تا باز پس‌گیری قدس شریف از چنگال اشغال‌گران تداوم خواهد یافت.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، آخوند عبدالحی میرزاعلی ضمن محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به بیت المقدس و مسجد الاقصی گفت:
بیت المقدس و مسجد الاقصی جزو جدانشدنی دین مبین اسلام هستند و در شرایط کنونی وحدت و انسجام ملت های مسلمان برای آزادی و آزادسازی قدس به تنها نقطه امید ملت مظلوم فلسطین برای رهایی قدس شریف و آزادسازی سرزمین های اشغالی از دست جنایتکاران صهیونیستی تبدیل شده است.


وی با بیان اینکه، موضوع قدس و فلسطین از نگاه مسلمانان فراموش شدنی نیست، خاطر نشان کرد: توجه به فلسطین و قدس، میراث گرانبهای حضرت امام خمینی(ره) و یکی از مسائل راهبردی جمهوری اسلامی است که به صورت جدی و محکم از سوی کشورمان برای حمایت از فلسطین دنبال می شود.


آخوند میرزاعلی در پایان با تأکید بر اینکه موضوع فلسطین موضوعی استراتژیک برای تمام امت اسلام است، خاطرنشان کرد: به گفته امام راحل قدس پاره تن اسلام است.

خبرنگار : حاجی رستم جرجانی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر