c_300_250_16777215_10_images_96175.jpg

 


ترکمن سسی - جشنواره مطبوعات استان گلستان توسط اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی با همکاری خانه مطبوعات و رسانه های استان گلستان برگزار می شود.


به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان ، این جشنواره در بخش حرفه ای؛ تیتر / خبر /  مقاله و یادداشت / گفتگو و گزارش / عکس (تک عکس ، گزارش خبری ) / طراحی و صفحه آرایی و بخش مردمی؛ عکس و کلیپ خبری در نظر گرفته شده است.

علاقمندان به این جشنواره می توانند در موضوعات تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین (تحقق شعار سال)، توسعه پایدار ، خودباوری وامید به جامعه، ترویج و تحکیم فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت، بهداشت ، سلامت و نشاط اجتماعی، آسیب های اجتماعی و نقش آفرینی رسانه ای، بیانیه گام دوم انقلاب ، محور تحول و گلستان نماد وحدت- تقریب مذاهب در این جشنواره شرکت کنند.

همچنین شرکت در جشنواره برای تمامی شهروندان و خبرنگاران حرفه ای در بخش های مشخص شده آزاد است و هرفرد مجاز به ارسال 3 اثر در هر بخش از جشنواره است وآثار ارسالی در بخش حرفه ای باید در مطبوعات استانی و سرپرستی های استانی چاپ و یا در خبرگزاری ها ، پایگاه های خبری استان انتشار یافته باشد.

در بخش مردمی آثار ارسالی ، عکس با دوربین و تلفن همراه قابل قبول خواهد بود و دبیرخانه جشنواره ارسال کننده اثر را مالک آثار می داند و هرگونه مسئولیت قانونی وپاسخگویی حقیقی و حقوقی با شخص ارسال کننده می باشد.

علاقمندان به این جشنواره باید در نظر بگیرند که آثار ارسالی در بخش های تیتر و خبر ، مقاله و گزارش خبری درقالب pdf وعکس خبری حرفه ای ۳۰۰ DPI با پسوند JPG باشد.

گفتنی است که شرکت کنندگان باید آثار خود را از طریق آدرس اینترنتی golestan.pressfestival.ir تا تاریخ 20 تیرماه ارسال کنند.

اختتامیه این جشنواره همزمان با هفته خبرنگار مرداد 1401 برگزار می شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر