c_300_250_16777215_10_images_96217.jpg

 

ترکمن سسی - وحید حاج سعیدی در یادداشتی نوشت: بعد از انتقاد امام جمعه شهرستان علی آباد کتول از مدیرانی که به روزمرگی عادت کرده اند و تنها برای اینکه روزشان را شب کنند به اداره می روند.

این هفته فرماندار این شهر نیز در جلسه شورای اداری نیز از ناتوانی برخی مدیران گلایه کرد و خطاب به مدیران گفت: مسئولان باید در خدمت بی منت به مردم کوشا باشند. اگر مسئولی فکر می کند توانش را ندارد در میدان خدمت خوب عمل کند، می تواند کنار برود.
 از برایند سخنان مسئولان شهرستان اینچنین بر می آید که برخی مدیران این شهر که عمدتاً به مدد واسطه هایی به جز شایسته سالاری و توانمندی، به مناصبی دست پیدا کرده اند، در حال ضربه زدن به شهر هستند و یکی از موانع اصلی توسعه شهرستان محسوب می شوند. این افراد که در ادوار مختلف انتخابات ریاست جمهوری و نمایندگی مجلس با جای گیری مناسب و تغییر عکس و رنگ پروفایل، به راحتی تغییر موضع می دهند، با ابقا در سمت شان در دوره های مختلف، علاوه بر ایجاد نارضایتی برای مردم، آتش توسعه نیافتگی شهرستان را نیز با تمام قوا باد می زنند.
البته این همه داستان نیست و بعضاً نیروهای جدیدی که به مدد کارگروه ها و توصیه های این و آن به مناصبی دست یافته اند، با کم کاری و ندانم کاری در حال بر هم زدن ثبات و آرامش اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و ... شهر هستند. البته پا روی انصاف نگذاریم هنر این افراد «کم کاری» و «ندانم کاری» نیست و علاوه بر داشتن این توانمندی در «کارشکنی» نیز ید طولایی دارند و اخطارها و تذکرات مسئولان شهرستانی و استانی به این جماعت حاکی از همین امر است! این دست مدیریت فشل و کارشکنانه آدمی را ناخودآگاه یاد شعر معروف « زنبور درشت بی مروت را گوی/ باری چو عسل نمی دهی نیش مزن» می اندازد.
امیدواریم فرماندار شهرستان در برخورد با این دست افراد ناتوان، فرصت سوزی نکند و ضمن برخورد قاطع و انقلابی با این جماعت، رضایت مردم انقلابی و ولایتمدار ، توسعه و پیشرفت شهر و جایگاه غصب شده شایستگان را فدای زیاده خواهی ها و ندانم کاری های عده ای نکند که تنها هنرشان پهن کردن سفره در بحبوبه انتخابات است و از مدیریت فقط کت و شلوار پوشیدن و سر رسیدن دست را آموخته اند. شاید فردا دیر باشد ...

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر