c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-08-07_15-13-45.jpg

 

ترکمن سسی : گنبدکاووس - چهارمین جلسه از سلسله جلسات آموزشی خانواده و سبک های تربیتی ویژه والدین به همت انجمن های مردم نهاد ، عصر پنجشنبه 13 مرداد 1401  با حضور جمعی از خانواده ها در کافه کتاب سلام گنبدکاووس برگزار شد.


مهران دالوندی شهروند خبرنگار گنبدی با اعلام خبر فوق نوشت:
در این نشست دکتر علیرضا قربانی - متخصص جامعه شناسی - ضمن تعریف خانواده ، اهمیت و نقش آن در چگونگی تربیت فرزندان را تشریح کرد.

قربانی در بخشی ار صحبت های خود عنوان کرد که چهار نوع خانواده وجود دارد: 1 - خانواده های خشک و سختگیر ۲_ خانواده های سهل گیر  یا آسان گیر ۳_خانواده های گسسته ۴_خانواده های سالم یا دموکرات

این متخصص جامعه شناسی ادامه داد: آنطور که از اسامی خانواده ها مبرهن است خانواده های متعادل ،هماهنگ، پر از شور زندگی و ... همان خانواده های سالم یا دموکرات است و سه نوع خانواده دیگر عموماً در تربیت فرزندان سالم و متعادل دچار نقص هستند.

دکتر محمود سریع القلم محقق ایرانی درباره سبک های زندگی در جایی مطرح می گوید: "شوربختانه بسیاری از مردم  خوشبختی را با رفاه اشتباه گرفته اند."

و این تکنه پراهمیتی است. چه بسا بسیاری از خانواده ها قادر هستند انواع ابزار و اوازم رحتی را در اختیار فرزندان خود قرار دهند و این کار را تمام و کمال انجام می دهند اما متاسفانه با معیارهای خوشبختی فاصله زیادی دارند.

استاد قربانی بر تشکر عملی از همسر و نقش سازنده آن در زندگی نیز بسیار تاکید کرد.

✍️مهران دالوندی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر