c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-08-07_17-42-24.jpg

 

ترکمن سسی - مدیرعامل موسسه اصحاب رسانه استان گلستان گفت: خبرنگاران خاضعانه و بی ادعا همچون چراغی هدایت گر و متواضعانه بیرق حقیقت و آگاهی بخشی را بر دوش کشیده و در راستای پاسداری و حراست از اندیشه ها از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، غلامرضا ولی پور، در آستانه فرارسیدن روز خبرنگار در پیامی با اشاره به تقارن سالروز شهادت محمود صارمی (روز خبرنگار) با عاشورای حسینی، بیان داشت: الگوی برتر اطلاع‌رسانی برای رساندن پیام حق و حقانیت حضرت زینب(س) پیام‌رسان عاشورا است و نهضت عاشورا همواره در دل های مسلمانان، ماندگار است.
وی، در این پیام تصریح کرد: خبرنگاران با امانتداری، مسئولیت، تعهد، دلسوزی همواره پرچم اطلاع رسانی، آزادی، آگاهی و امید را در جامعه برافراشته نگه داشته اند.
مدیرعامل موسسه اصحاب رسانه استان گلستان در این پیام آورده است: خبرنگاران حلقه اتصال مردم و مسوولین هستند چرا که از یک طرف دردها و مسائل و مشکلات مردم را می بینند و به مسوولین انعکاس میدهند و از طرف دیگر پاسخ مسولان و خدمات آنها را به سمع و نظر مردم می رسانند.
وی در این پیام با اشاره به اینکه همه انسان‌ها علایق و سلایق مخصوص به خود را دارند، گفت: اما وظیفه یک خبرنگار این است که بدون در نظر گرفتن این علایق و با کنار گذاشتن هرگونه تعصب، اخبار واقعی را به مردم انتقال دهد.
ولی پور در این پیام با تاکید بر اینکه هدف یک خبرنگار کسب شهرت نیست، بلکه به دنبال حقیقت است، اظهار داشت: خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند و نوشته های آنان طلوع حقیقت و بیان دردهای کسانی است که نمی توانند بگویند و فریادشان بی صداست.
مدیرعامل موسسه اصحاب رسانه استان گلستان با بیان اینکه یکی از رسالت های خبرنگاری، نگرش عمیق به رخدادها و حفظ انسجام و آرامش عمومی جامعه است؛ تاکید کرد: خبرنگاران با عشق و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد.
وی در این پیام با اشاره به اهمیت و رسالت خطیری است که حرفه خبرنگاری در عرصه اطلاع رسانی دارد، بیان کرد: روز خبرنگار فرصتی است، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته ای که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه با جان و دل تلاش می کنند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر