c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-09-18_18-47-57.jpg

 

ترکمن سسی - محمد رعیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و هیات همراه درآستانه هفته دفاع مقدس به دیدار موسی جرجانی نویسنده و پژوهشگر و خبرنگار فعال در هشت سال دفاع مقدس رفت.


 به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، محمد رعیت در ادامه برنامه های منظم دیدار با همکاران شاهد و ایثارگر و نیز جامعه ایثارگر فرهنگ و هنر و رسانه استان و تقدیر از چهره هایی که در طول سالیان هشت سال دفاع مقدس با لباس فرهنگ و هنر جانفشانی کردند، در آستانه هفته دفاع مقدس با موسی جرجانی نویسنده، پژوهشگر و خبرنگار فعال در هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفت وگو کرد.
 در این دیدار محمد رعیت ضمن قدردانی از موسی جرجانی به پاس حضور مستمر و موثر در جبهه های جنگ و تهیه گزارش های میدانی، از وی به پاس قلم زدن و تالیف کتاب های مختلف در حوزه ایثار و شهادت قدردانی نمود. موسی جرجانی نیز ضمن قدردانی از حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و هیات همراه، ضمن اشاره به برخی از آثار قلمی خود در حوزه ایثار و شهادت ، تعدادی از خاطراتش در جامه خبرنگار از آن سال های حماسه و ایثار را تعریف کرد.
 همچنین در حاشیه این دیدار محمد رعیت از رستم جرجانی(مدیرمسئول هفته نامه اقتصاد گلستان) فرزند موسی جرجانی به پاس تولید و انتشار محتوای موثر در حوزه وحدت و تقریب مذاهب اسلامی با اهدای لوح تقدیر تجلیل کرد.
 یادآوری می شود، موسی جرجانی متولد سال 1328 در روستای پیرواش شهرستان آق قلا و ساکن گرگان است و از وی در حوزه ایثار و شهادت تاکنون آثاری چون ده سال اسارت و ده سال انتظار زندگی نامه آزاده ترکمن عبدالحمید سن سبلی و شمع پروانه زندگینامه روحانی شهید ترکمن ابوبکر اونق اشاره نمود .

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر