c_300_250_16777215_10_images_10127.jpg

 


ترکمن سسی - آسفالت لایه دوم محور روستایی قره کسلخه - آراقوئی در شمال شهرستان گنبدکاووس توسط راهداری و حمل و نقل جاده ای و با همکاری دهیاری قره کسلخه آراقوئی بصورت سرد به طول ۴ کیلومتر در این روزها در حال اجراست.


کاربران به انعکاس این خبر واکنش های متفاوتی در شبکه های اجتماعی ترکمن سسی داشتند. یکی از کاربران نوشت : "عمر مفیدش ۲ ماه اطراف روستای ما انجام دادن ، هنوز یک ماه نشده که داره داغون میشه."
دیگر کاربر شبکه های اجتماعی رسانه ترکمن سسی، هم با تمرکز بر عمر مفید این گونه آسفالت ها نوشت: "عمر مفید ۱۰ سال"
کاربری دیگری نوشت:" این آسفالت سرد به درد خودشان میخوره دو روز دیگه چاله چوله میشه این همه هزینه میکنن چرا اسفالت گرم نمیریزن. بازم باید چند سال دوندگی کنن برای اسفالت گرم "
کاربر هم نوشت:" یه فکری هم واسه آسفالت داخل روستای قره محمد تپه بشه بد نیست خیلی افتضاحه."
اما تعدادی از کاربران هم از این اقدام راهداری و دهیاری های دو روستا تشکر کردند و نوشتند:" احسنت به دهیاری پر تلاش وزحمت کش قره کسلخه اجرکم عندالله"


مطابق اعلام متولیان حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان هم اکنون این استان حدود چهار هزار کیلومتر راه فرعی و روستایی دارد اما با این وجود محرومیت های زیادی در حوزه عمران راه روستایی دارد.
وضعیت راه‌های روستایی استان گلستان از سرانه کشوری پایین تر است و باید با کار و تلاش مضاعف این عقب ماندگی‌های مربوط به ادوار گذشته به سرعت جبران شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر