c_300_250_16777215_10_images_10178.jpg

 

گرگان : ترکمن سسی - استاندار گلستان در نشست وحدت‌آفرین علمای شیعه و سنی استان گلستان گفت: هرکسی در راه ایجاد تفرقه گام بردارد به جامعه خیانت کرده است.


استاندار گلستان تصریح کرد: هر فرد یا گروهی با هر دیدگاه و رویکرد فکری، اگر گامی در راه تفرقه و ایجاد خلل در وحدت مردم بردارد، قدم در راه خیانت و آسیب رساندن به جامعه برداشته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان؛ علی محمد زنگانه صبح امروز چهارشنبه 20 مهر، در نشست وحدت‌آفرین علمای شیعه و سنی استان به مناسبت هفته وحدت در گرگان، با تقدیر از وحدت و همبستگی اقوام ساکن این استان گفت: قدرت‌های پوشالی جهان عامل اختلاف مذاهب و خلق فرقه‌های ضاله در امت اسلامی هستند.
وی اظهار داشت: در طول تاریخ دشمن در پی واردکردن خدشه به وحدت شیعه و سنی بود که باید در برابر این دسیسه هوشیار باشیم.
زنگانه ادامه داد: هر چند جمهوری اسلامی به واسطه تفاوت در طوایف و مذاهب از سپیده‌دم انقلاب همواره مورد طمع و سواستفاده دشمنان نظام مقدس اسلامی بود، اما به واسطه بصیرت مردم این توطئه‌ها ناکام مانده است.
استاندار گلستان اظهار کرد: هر فردی که خود را وامدار خون شهدا و مدیون ملت ایران می‌داند، مکلف است برای قوام بیشتر وحدت و انسجام جامعه تلاش کند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر