c_300_250_16777215_10_images_6536745_307.jpg

 


گرگان - ترکمن سسی - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان گفت: با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان، رنگ نارنجی بار دیگر به نقشه کرونایی گلستان بازگشت.


سعید گل‌فیروزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: براساس آخرین اعلام رنگ‌بندی مناطق مختلف کشور، بندرترکمن با افزایش بستری و مبتلا به کرونا در وضعیت نارنجی ابتلا به این بیماری قرار گرفت.
وی بیان کرد: همچنین بندرگز و کردکوی، آزادشهر و آق‌قلا در وضعیت آبی هستند و رنگ کرونایی گمیشان، گرگان، علی‌آبادکتول، رامیان، گنبدکاووس، مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه زرد است.
وی یادآور شد: تعداد کل بستری‌های مبتلا به کرونا در گلستان به ۱۲۴ رسید که ۱۰ نفر کمتر از روز گذشته است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان گفت: از مجموع بستری‌شدگان ۲۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند و سه نفر متصل به دستگاه ونتیلاتور هستند.
گل‌فیروزی با تاکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی گفت: با توجه به شیوع همزمان ویروس آنفلوآنزا در فصل سرما و همزمانی آن با کرونا، شهروندان از حضور در تجمعات خودداری کرده و از ماسک استفاده کنند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر