c_300_250_16777215_10_images_10450.jpg

 

 
ترکمن سسی - نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت احیای بنادر قدیمی ساحل خزر در کنار ساخت بنادر جدید در گلستان تاکید کرد.


عبدالجلال ایری امروز شنبه 12 آذر ماه در جمع مدیران و مسئولان استانی با اشاره به اینکه امروز نمی توانیم به تناسب ظرفیت های استان پاسخگوی مردم باشیم، گفت: مردم انتظار دارند که با ظرفیت های موجود در استان گلستان شرایط بهتر معیشتی و اقتصادی را تجربه کنند که البته عدم تحقق آن صرفا مربوط به این یک سال و دولت فعلی نیست.
وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا قابلیت های استان را با سرعت و شتاب بیشتری به فعل تبدیل کنیم، افزود: تدوین خط مشی، استراتژی و چشم انداز توسعه در گلستان باید متناسب با جایگاه استان در افق نگاه انتظاری مردم و اهداف بلند مدنظر دلسوزان باشد.
نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما باید موانع رفع محرومیت ها و عقب ماندگی ها را شناسایی کنیم تا داشته هایمان در استان به کمک محرومیت  زدایی بیاید، یادآور شد: گاهی برخی تصمیمات مدیران که مانع توسعه استان است دلیلی جز عدم وجود اعتبار دارد و قطعا منشا آن نگاه های غیرتوسعه ای و غیر منطبق با اهداف استان است.

وی توجه به قابلیت ها و ظرفیت های مرزی را در تدوین طرح توسعه استان ضروری دانست و گفت: وجود مرز در استان ما اعم از آبی و خاکی می تواند به بستر بزرگی برای توسعه همه جانبه استان و تولید ثروت برای مردم محروم اما سخت کوش و پرتلاش گلستان تبدیل شود.
نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نباید ظرفیت بنادر را در احصای ظرفیت های توسعه ای استان به فراموشی بسپریم، اظهار کرد: در کنار احداث بنادر جدید باید به احیای بنادر قدیمی نیز به صورت جدی و البته فنی و دقیق پرداخته شود.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، عبدالجلال ایری روز پنج شنبه 10 آذر ماه در جشن برداشت میگو در گمیشان به احیای بنادر قدیمی اشاره و گفته بود به عنوان خبری "مسرت بخش برای توسعه شهرستان" کارهای لایروبی خلیج با سرعت و جدیت با بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است و از قبل لایروبی، احیای بنادر قدیمی شصت هفتاد ساله زیر گل و لای مانده انجام خواهد شد.

نماینده مردم غرب گلستان در آنجا گفته بود کارهای مقدماتی این کار انجام شده و تسهیلات خوبی برای آن گرفته شده است.

دیدگاه‌ها  

0 #1 نجاری 1401-09-13 17:43
تازه فهمیده که احتیاج به احیا دارد از عجایب روزگار از آدم معمولی هم معمولی تر هستید خیلی معمولی خیلی
نقل قول کردن
0 #2 صیادچی 1401-09-13 19:06
اینکه احیای بنادر قدیمی به گل و لای نشسته از جمله کومیش دپه به رونق و توسعه منطقه کمک می کند شکی نیست اما از نماینده و دیگر مسئولان انتظار است که بگویند چه برنامه ای برای این کار دارند و چه کارهایی توانستند انجام بدهند. از طرفی پسروی آب دریا روز به روز بر مشکلات کار می افزاید و این امیدها را کمرنگ می کند.
نقل قول کردن
0 #3 صادق 1401-09-17 12:58
پسروی آب دریا، ریسک هرگونه برنامه در ساحل شرقی خزر را بالا می برد. مسولان بهتر است روی کارهای شدنی تمرکز بکنند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر