c_300_250_16777215_10_images_10465.jpg

 


ترکمن سسی - کتابخانه عمومی بندرترکمن در حرکتی فرهنگ ساز با حضور نویسنده نامدار ترکمن، از یک خردسال کتابخوان تجلیل کرد.

 

فهیمه تاتار، کلاس چهارم ابتدایی ، کتابخوان خردسال و دو سال است که عضو کتابخانه عمومی است.

حلیمه کلته مفرد رییس کتابخانه های عمومی بندرترکمن می گوید: فهیمه طی دو سال عضویت خود در کتابخانه عمومی سعدی بندرترکمن، به عنوان کتابخوان نمونه، کتاب های زیادی مطالعه کرده و به تازگی نوشتن داستان را آغاز کرده است.

وی ادامه می دهد: اگر خردسالان به کتابخوانی تشویق شوند قطعا آینده روشنی خواهند داشت. انشالله فهیمه خانم هم نوشتن را ادامه دهد.

رییس کتابخانه عمومی بندرترکمن ابراز خوشحالی کرد که یک‌کتابخوان خردسال تربیت کرده کودکان تا از سنین ابتدایی با کتاب و کتابخوانی آشنا شوند.

او گفت: فهیمه خانم در دبداری با استاد عبدالرحمن اونق نویسنده ترکمن، درباره قصه هایش گفت و خواند. استاد نیز این کتابخوان خردسال را راهنمایی و تشویق کرد.

این حرکت آموزنده و بسیاری از ویژگیهای یک حرکت فرهنگ ساز را داراست. مخصوصا برای خردسالان تاثیرگذار و خاطره انگیز خواهد بود. امیدواریم چنین برنامه هایی در دیگر کتابخانه ها نیز حداقل هرماه یکبار برگزار شود.

دیدگاه‌ها  

0 #1 یکه جه اوغلان 1401-09-17 16:30
ماشاء الله
نقل قول کردن
0 #2 سودا و سینا امامی 1401-09-21 13:29
امیدوارم همه فرزندان ترکمن صحرا کتابخوانی را دنبال کنند.
نقل قول کردن
0 #3 خوزینی 1401-09-23 07:30
کتاب و کتابخوانی از سنین خردسالی، گام بزرگی در آگاهی و موفقیت است. هرچه مطالعه و آگاهی انسان بیشتر به همان اندازه در زندگی آگاهانه تصمیم می گیرد و راه درست را انتخاب می کند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر