c_300_250_16777215_10_images_10500.jpg

 

ترکمن سسی - مدیر مهد قرآن گلستان گفت: فعالیت های قرآنی اهل سنت در شهرستان های گنبد کاووس و آق قلا چشمگیر است.


تقی حاج قاسمی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص فعالیت های مهد قرآن استان گفت: فعالیت های قرآنی اهل سنت در شهرستان های گنبد کاووس و آق قلا چشمگیر است و برنامه ها و فعالیت های متناسب خود را پیش می‌برند.
وی با بیان اینکه، فعالیت های مهد قرآن استان گلستان از سال ۹۶ شروع شده است، افزود: در طی این چند سال در بحث های مقدماتی در استان اقدامات نسبتا جدی داشته ایم و در روخوانی، صوت، لحن و تجوید فعالیت های بیشتری صورت گرفته است.
مدیر مهد قرآن استان گلستان با اشاره به چشم انداز مهد قرآن گفت: اگر بتوانیم کاربردی تر و با خروجی بهتر به مباحث قرآنی بپردازیم موثر تر خواهد بود.
حاج قاسمی اظهار داشت: ما باید قرآن را از طریق مدل های مختلف مانند مدل هنری، زیبایی شناسی، مدل داستان سرایی و همه ابعاد مختلف در آموزش بتوانیم بکار بگیریم چرا که این امکان هست تا همراهی مخاطب بیشتری را داشته باشیم.
وی نیاز و ضرورت خانواده به آموزش قرآن را پیش از فرزندان دانست و گفت: در همین راستا کارگاه آموزشی خانواده های قرآن پژوه را در مهد قرآن در گرگان پیاده کردیم که مرتب در حال برگزاری است.

دیدگاه‌ها  

0 #1 خوش خبر اینچه برون 1401-09-27 08:51
در سال های اخیر مراکز قرآنی همچون دارالقرآن امام شاطبی گنبد و دارالتحفیظ رحمانیه آق قایه و ... در منطقه فعالیت های خوبی دارند و صدها قاری و حافظ کل قرآن تحویل جامعه متدین ترکمن صحرا کرده اند. البته علاوه بر گنبد در همه جای ترکمن صحرا علاقمندان به فعالیت های قرآنی از دارالقرآن عاصمی در گمیشان تا دارالقرآن آق قمیش در شرق گلستان را می توان دید.
نقل قول کردن
0 #2 آتابای 1401-09-28 10:00
استاد ایل امان قاری مشرقی و استاد صالح قاری حبیب لی دو نفر از اساتید جوان و پرتلاش این مراکز قرآنی در گنبدکاووس هستند. خداوند اجرشان دهاد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر