c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-02-02_12-30-38.jpg



ترکمن سسی – نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت: درمانگاه تامین اجتماعی آق قلا تا پایان امسال کلنگ زنی می شود.



به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز پنج شنبه 13 بهمن 1401 در سومین نشست خبری دوران نمایندگی خود اظهار کرد: زمین مورد نیاز برای ساخت درمانگاه تامین اجتماعی آق قلا خریداری و مناقصه آن نیر برگزار شده و رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور قول داد تا پایان امسال کلنگ زنی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون انبارالوم از فقدان مرکز جامع سلامت رنج می برد و با پیگیری های انجام شده، ساخت این مرکز مصوب شده و در دهه فجر امسال کلنگ احداث آن بر زمین زده خواهد شد.

منتظری افزود: دستگاه سی آرم ( C-ARM) بیمارستان آل جلیل آق قلا که از دستگاه های مهم تجهیزات پزشکی در جراحی است به زودی نصب خواهد شد. تاکنون هیچکدام بیمارستان های گرگان نیز این دستگاه را ندارند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا تاکید کرد: کشاورزی و تامین آب کشاورزی استان نیز از حوزه های اولویت دار است. در این راستا برای زهکشی اراضی حوزه آق قلا و انبار الوم گام های بزرگی برداشته شد و از اعتبارات مصوب سفر رییس جمهور مبلغ 100 میلیارد تومان برای علاج بخشی سد وشمگیر اختصاص یافته است.

منتظری با اعلام اینکه تعریض جاده بندرترکمن- آق قلا یکی از دغدغه های اول مردم منطقه بود گفت: روز اول انتخابات مردم آق قلا به من گفتند فقط از شما می خواهیم جاده مرگ را به نتیجه برسانید دیگر چیزی نمی خواهیم که اوج مظلومیت جامعه است.

وی تصریح کرد: پروژه تعریض جاده بندرترکمن - آق قلا تاکنون از دو سمت پیشرفت های قابل توجهی داشته و تا تابستان سال آینده به طور کامل تعریض خواهد شد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا یادآور شد: از روزهای اول حضورم در مجلس موضوع محرومیت انبارالوم ذهن مرا درگیر کرده و با مذاکراتی که با پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان داشتم مصوب شد که بخش محروم وشمگیر منطقه هدف بنیاد قرار گیرد و امکانات بهداشتی، آموزشی و رفاهی آنجا متحول خواهد شد.

منتظری افزود: در آق قلا با همکاری یک خیر مقرر شد مجهزترین سالن ۳ هزار نفری والیبال ساخته شود تا پاسخگوی نیاز والیبال شهرستان آق قلا باشد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر