c_300_250_16777215_10_images_10786.jpg

 


ترکمن سسی - بخشدار کمالان امروز دوشنبه از نانوایی بخش شرقی روستای آزادتپه بازدید کرد و از نزدیک درد دل شاطر و اهالی آن محله از روستا را شنید.


در پی گزارش عبدالرضا نظری خبرنگار ترکمن سسی مبنی بر کمبود سهمیه آرد نان در نانوایی بخش شرقی روستای آزادتپه (نانوایی مرحوم قل محمد) ، دهیار و اعضای شورای روستا با منصور خسروی معاون سیاسی فرمانداری علی آبادکتول دیدار و مشکل کمبود نان و سهمیه آرد را مطرح کردند.

 در ادامه این دیدار، حمید رضا دیلم بخشدار کمالان امروز دوشنبه در نانوایی مرحوم قل محمد حضور یافت و موضوع را از نزدیک بررسی کرد.

براساس این گزارش، بخشدار کمالان در تماس تلفنی با مسئول آرد و نان فرمانداری علی آبادکتول مسائل را مطرح کرد و با توجه به ورثه ایی بودن نانوایی مرحوم قل محمد، خواستار رسیدگی و حل این موضوع شد.

به این ترتیب موضوع کمبود سهمیه آرد و کمبود نان در روستای آزاد تپه در دستور کار مسئولین قرار گرفت و توسط بخشدار کمالان و فرماندار شهرستان علی آبادکتول تحت رسیدگی است.

این نانوایی با سه کیسه آرد سهمیه در روز می بایست نزدیک به ۱۰۰۰ نفر جمعیت این محله از روستا را پوشش دهد.

 اهالی از کیفیت نان راضی هستند اما می گویند  سهمیه هر خانوار دو قرص نان در روز ناکافی است و از مسولین انتظار دارند به این موضوع رسیدگی نمایند.

 

خبرنگار : عبدالرضا نظری

 

دیدگاه‌ها  

0 #1 احمد بای 1401-12-09 09:09
روسنای ما هم همین است اوضاع
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر