c_300_250_16777215_10_images_10993.jpg

 

ترکمن سسی – یکی از اهالی محله شرقی (محله کوتی) روستای آزادتپه (شاقال دفه) با اشاره به اینکه یک واحد نانوایی از دونانوایی روستا بسته شد از مسئولان مرتبط خواست تا به مشکل کمبود پخت نان سهمیه ای در این محله رسیدگی کنند.


این شهروند در پیام ارسالی خود نوشت:
"روستای آزادتپه (شاقال تپه) که بیش از ۴۵۰ خانوار دارد پیش از این تنها دو واحد نانوایی با پخت آرد یارانه ای دولتی داشت و اکنون یک واحد نانوایی آن در محله شرقی روستا بسته شده است. جواز کسب این نانوایی ( نانوایی بسته شده) به نام پدر شهید سید محمد نظری قل محمد بود که با فوت پدر شهید، این واحد نانوایی چندسالی است برای پخت نان مشکلاتی داشت.

در این روستای ۴۵۰ خانواری بارها مشکل کمبود پخت نان یارانه ای با مسولین بخش کمالان شهرستان علی آبادکتول مطرح شد. هشتم اسفند ماه  ۱۴۰۱ بخشدار کمالان طی بازدید از این واحد نانوایی قول مساعدت برای حل مشکل کمبود نان این روستا را داده بود.
حال مشکل کمبود نان و نانوایی حل نشد که هیج بلکه با قطع سهمیه آرد این نانوایی اکنون و در آغاز ماه مبارک رمضان فقط یک واحد برای اهالی روستا نان پخت میکند که ناکافی است و شایسته این مردم انقلابی و شهید پرور روستای آزادتپه نیست.
 انتظار داریم مسولان مرتبط در این ماه مبارک مشکل کمبود نان این روستا را هرچه سریع تر حل نمایند یا اگر ضوابط اجازه می دهد حداقل سهمیه آرد محله شرقی این روستای ۲۵۰۰ نفری را به خود خانوارها تخصیص بدهند تا با آرد سهمیه ای خودشان در خانه ها نان پخت بکنند."

در دیگر روستاهای اطراف نیز این روزها، صف های شلوغ مردم جلوی نانوایی های پخت یارانه ای دیده می شود.

 

ارسال گزارش از : عبدالرضا نظری

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر