c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-03-26_13-30-25.jpg

 




گنبدکاووس - ترکمن سسی - مزدک بهروش فعال رسانه ای گنبدی نوشت : مطالبه گری معجزه می کند ، وظیفه ما خبرنگاران فقط پیگیری و سوال از مسئولین است.


عصر شنبه پنجم فروردین ماه 1402، نشست [جمعی از] اصحاب رسانه [گنبدی] با محوریت مشکلات عمومی شهر از قبیل ترافیک شهری ، وضعیت بوستانها ، فضای سبز میادین ، پارکها ، بحث و بررسی شد.

در این نشست هر یک از خبرنگاران یک موضوع را آماده کردند و قرار بر این شد این جلسات به صورت کارشناسی بررسی و پیگیری شود.

هدف از برگزاری این نشستها کمک به معضلات و ناوگان شهری می باشد ، به عنوان نمونه ما در دومین شهر بزرگ استان هنوز در اماکن عمومی و به خصوص روستائیانی که به شهر می آیند
یک سرویس بهداشتی که از ابتدایی ترین امکانات اولیه یک شهر باشد متاسفانه نداریم.

از لحاظ بار ترافیکی هر چند بهترین خیابانها را داریم ولی متاسفانه هنوز مشکل ترافیک شهر سامان نیافته است و اکثر مجتمع هایی که ساخته می شوند در آنها پارکینگ لحاظ نشده است.

وضعیت بوستان و پارکهای ما علیرغم قول مسئولین هنوز در حد و اندازه های یک شهر بزرگ رسیدگی نمی شود
وضعیت پارک داریوش که ۸ ماه پیش به اتفاق خبرنگاران طی مصاحبه ای که با پیمانکار پروژه انجام شد ، مدت پیمان ۹ ماه شد و حالا مدت قرارداد پروژه به پایان رسیده است ولی چند درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

بلوار جرجان منتهی علیه نهراقدم که قرار بود فضای سبز آن هم جانمایی شده بود ، هنوز تحقق نیافته است ، موضوع واگذاری و فروش زمینهای ضلع شمالی جاده سلامت به یک فرآیند پیچیده ای تبدیل شده است.

زیرگذر و یا روگذر میدان بسیج که در دوره قبل شهردار وقت کلنگ آن به زمین زده شد هنوز اقدامی صورت نگرفته است ، وضعیت فضای سبز شهر و میادین امام علی (ع) و میدان انقلاب بسیار غیر کارشناسی انجام شده است

رنگ پاشی کف خیابان از بازار روسها تا میدانبار خود به یک سوژه تبدیل شده است و فرو ریختن تنها پُل هوایی شهر که روبروی بیمارستان خاتم الانبیاء در ابتدای سال اتفاق افتاد ، تنها یک حادثه نبود

موضوع داربست های بزرگترین میل آجری جهان همچنان پابرجاست و سامانه وسایل نقلیه برون شهری هنوز لاینحل باقی مانده است به عنوان نمونه دور میدان بزرگترین شهر استان یک وسیله نقلیه فریاد می زند آزادشهر یک نفر حرکت!
آیا وضعیت شهر ما باید اینگونه باشد حالا قصه معتادین متجاهر سر چهارراهها بماند.

دور برگردان های شهر هنوز به حال خود رها شده اند ، وضعیت میدان امام حسین( ع) تقاطع جاده آلمان باید فکری کرد ، در زمان شهردار وقت قرار بر این بود روبروی سیلو دوربرگردان ایجاد کنند ولی همه اینها دست به دست هم داده اند و طبیعتاً به قول معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه ، گنبد هنوز بیست سال از گرگان عقب بماند
چه کسی پاسخگوی عقب ماندگیهای شهر است!

ما اصحاب رسانه در اولین نشست با شهردار گفتیم که از ظرفیتهای خبرنگاران استفاده کنید ما تمام وقت خادم این مردم هستیم چرا که این مردم بر گردن ما و مسئولین حق دارند ، در حق این مردم نباید اجحاف صورت بگیرد به وا.‌..حق این مردم این نیست!

 

گزارشگر: اکبر پیرا

دیدگاه‌ها  

0 #1 آخوندزاده 1402-01-07 07:15
به به کار قشنگی آغاز شده! درود درود
نقل قول کردن
0 #2 رحمانی 1402-01-08 20:34
مدیران کاری گنبد، قدر این خبرنگاران را بدانند. خیلی می تونه کمک بکنه این جمع بندی ها و پیگیری مشکلات مخصوصا با اولویت مطالبات عمده مردمی همراه باشه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر