c_300_250_16777215_10_images_602765.jpg
ترکمن سسی:چک یک میلیارد و 320میلیون ریالی کمک اهدایی مجمع خیرین سلامت کشور در مراسمی به وسیله رئیس این مجمع برای تکمیل بیمارستان رسول اکرم(ص) شهرستان کلاله در اختیار فرماندار این شهرستان قرارگرفت.

فرماندار کلاله روز شنبه درحاشیه این آیین درگفت و گو با خبرنگارایرنا اعلام کرد: به منظور تسریع درتکمیل بیمارستان 96 تختخوابی کلاله چک اهدایی از سوی مجمع خیرین سلامت کشور، در اختیار مجمع خیرین سلامت این شهرستان قرار گرفت.
نصرت برزگر افزود: بیمارستان رسول اکرم (ص) کلاله با تحت پوشش قرار دادن بیماران شهرستان های کلاله، مراوه تپه و گالیکش و مسافران جاده بین المللی تهران - مشهدمقدس در این منطقه، نیازمند فضای کافی برای بستری کردن بیماران، بخش های تخصصی و امکانات ضروری است.
وی افزود: با مشارکت خیرین منطقه، رایزنی هایی با رئیس و مسئولان مجمع خیرین سلامت کشور درتهران انجام شد که این تلاش ها امروز نتیجه داد و کمک اهدایی این مجمع به کلاله رسید که در تکمیل و اتمام ساختمان بیمارستان کلاله نقش اساسی خواهد داشت.
وی با اشاره به تلاش های یک سال گذشته برای به ثمر رساندن این پروژه نیمه کاره گفت: برا شکستن تابوی این پروژه 25 ساله، همه مردم از جمله مجمع خیرین شهرستان، استان ،کشور ، ستاد زکات کلاله و مردم دلسوز این شهرستان سهیم هستند و مشارکت فعال داشتند.
فرماندار کلاله ابراز امیدواری کرد: با اتمام این طرح ضمن ارائه خدمتی نو در زمینه بهداشت و درمان که یکی از معضلات اساسی مردم منطقه به دلیل کمبود امکانات و فضای مناسب به شمار می رود، بخشی از مشکلات درمانی مردم منطقه حل شود.
برزگر راه اندازی فرودگاه و اتمام نهضت آسفالت شهر را اولویت بعدی این شهرستان اعلام کرد وگفت: در قالب یک برنامه بلندمدت برآنیم تا مشکلات پیش روی شهرستان را یکی پس از دیگری مرتفع کنیم و در حوزه فرودگاه شاهد پروازهای پایدار به مناطق مختلف کشور باشیم.
شهرستان کلاله با 116 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و از گرگان مرکز این استان حدود 140 کیلومتر فاصله دارد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر