c_300_250_16777215_10_images_12093.jpg

 


ترکمن سسی - سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت کشور هرگونه سهمیه‌بندی جدید و تغییر قیمت بنزین را تکذیب کرد.


رضا نواز در گفتگوی زنده با شبکه دو اظهار کرد: بیش از یک‌سال است که سهمیه بنزین با نرخ آزاد در کارت‌های سوخت شخصی، ۱۵۰ لیتر است و هیچ تغییری در سهمیه‌بندی و یا تغییر قیمت بنزین، نداشته‌ایم.


سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت کشور درباره انتشار برخی اخبار مبنی بر تغییر نرخ بنزین و سهیمه‌بندی گفت: هیچ اتفاق جدیدی در خصوص شارژ کارت‌های سوخت مردم اتفاق نیفتاده است.


وی افزود: در تمامی کارت‌های سوخت شخصی، ۶۰ لیتر بنزین سهمیه‌ای و ۱۵۰ لیتر بنزین با نرخ آزاد در ابتدای هر ماه شارژ می‌شود و مالک خودرو بعد از استفاده از بنزین سهمیه‌ای، می‌تواند از کارت سوخت شخصی خود برای دریافت بنزین با نرخ آزاد به میزان ۱۵۰ لیتر استفاده کند و اگر باز هم نیاز به خرید بنزین داشت، می‌تواند از کارت سوخت جایگاه‌ها استفاده کند.


سخنگوی صنف جایگاه‌داران تصریح کرد: بیش از یک‌سال است که سهمیه بنزین با نرخ آزاد در کارت‌های سوخت شخصی، ۱۵۰ لیتر است و هیچ تغییری در سهمیه‌بندی و یا تغییر قیمت بنزین، نداشته‌ایم.

دیدگاه‌ها  

0 #1 ناصر 1402-03-08 13:48
انتشار برخی اخبار مبنی بر تغییر نرخ بنزین و سهیمه‌بندی خوبه سریع تکذیب شد
نقل قول کردن
0 #2 رسا 1402-03-08 14:31
برای هرگونه تصمیم فراگیر بایستی کشش جامعه و پذیرش عمومی مدنظر تصمیم گیران باشد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر