c_300_250_16777215_10_images_12101.jpg

 


ترکمن سسی - تسریع در اجرای پروژه راهبردی زهکشی اراضی کشاورزی گلستان در جلسه استاندار گلستان با معاون وزیر جهاد کشاورزی مورد تاکید قرار گرفت.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، علی محمد زنگانه امروز دوشنبه ۸ خرداد در جلسه با صفدر نیازی شهرکی معاون وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: پروژه زهکشی اراضی کشاورزی در استان گلستان پروژه ای راهبردی است که زمینه افزایش بهره وری در تولید محصولات کشاورزی را به همراه دارد.


زنگانه افزود: تلاش قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای پروژه زهکشی شایسته تقدیر است و نیاز است حمایت های لازم از این قرارگاه جهت اجرای هر چه بهتر و هر چه سریعتر این پروژه صورت پذیرد.


وی یادآور شد : بخشی از پروژه زهکشی در حوزه وشمگیر آماده بهره برداری است که می تواند رضایتمندی مردم منطقه را به همراه داشته باشد.


زنگانه گفت: تاکنون بیش از ۷۰ میلیارد تومان نیز به مصوبه علاج بخشی سد وشمگیر تخصیص یافته که امیدواریم باقی این پروژه نیز با سرعت قابل قبولی اجرایی شود.

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: قرارگاه خاتم الانبیا پروژه های بزرگی را در استان بر عهده دارد که حمایت از آنها در حوزه اعتباری می تواند کمک شایانی به توسعه زیرساخت های استان نمایند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر