c_300_250_16777215_10_images_12107.jpg

 


ترکمن سسی - کوچکترین ملاقات کننده در دیدار مردمی روزسه شنبه از رئیس کل دادگستری گلستان خواست مسئولان قضایی در  پرونده مربوط به حضانت، بین پدر و مادرش پادرمیانی کنند تا حضانت هر دو برادر با یکی از والدین باشد و آنها مجبور به جدایی از یکدیگر نباشند.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی از دادگسری کل گلستان، این نوجوان 12 ساله در این دیدار گفت: دوست دارد او و برادر 8 ساله اش در یک خانه و کنار هم بزرگ شوند، با هم بازی کنند و با هم به مدرسه بروند اما پدر و مادر برای تحقق این درخواست فرزندان خود، به توافق نرسیده اند.


رئیس کل دادگستری گلستان پس از شنیدن درخواست این نوجوان به دادستان مرکز استان ماموریت داد: با دعوت از پدر و مادر این نوجوان و استفاده از راهکارهای قانونی به محقق شدن آرزوی او که بزرگ شدن در کنار برادر کوچکترش است،کمک کنند .


والدین این نوجوان پس از جدایی هر کدام حضانت یکی از 2 فرزند خود را برعهده گرفتند که سبب جدایی 2 برادر از یکدیگر شده است .


سه شنبه ها روز ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری گلستان و معاونان وی است.


در این روز همه مسئولان ارشد قضایی استان جلسه های کاری و بازدیدهای خود را تعطیل می کنند و در خواست های مراجعان را بررسی می کنند .


در دیگر روزهای هفته هم معاونان رئیس کل دادگستری گلستان در ساعت اداری پاسخگوی مراجعان هستند .


نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر