c_300_250_16777215_10_images_12115.jpg

 

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان گنبدکاووس گفت: با پیگیری نماینده مردم و فرماندار گنبدکاووس، اعتبارات لازم برای آبرسانی به 15 روستای نوار مرزی در شمال گنبدکاووس در راه است.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، حمید گوگلانی این هفته در جلسه حفاظت از منابع آب این شهرستان ، با اشاره به تلاشهای معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس و پیگیریها در سطح وزارت و همراهی نماینده در پیگیری تخصیصها و تلاش در دعوت از مسئولان رده بالای کشوری و نایب رئیس مجلس برای حل مسئله آب و موضوعات مختلف افزود: پیشگیری از کم آبی  اولویت اول شهرستان است وهمه ما در قبال آیندگان مسئولیم.


وی افزود: با نصب کنتورهای هوشمند و جلوگیری ازحفر چاههای غیر مجاز و پر کردن آنها باید جلوی تخلفات در حوزه آب را گرفت.


گوگلانی از ادغام این جلسه با کارگروه سازگار با کم آبی خبر داد و افزود: زین پس جلسات به دلیل اهمیت بالا تلفیقی برگزار می شود.


وی توجه به طرح نکاشت و وجوب رعایت الگوی کشت و انجام اقدامات ترویجی توسط جهاد کشاورزی افزود: باید الگوی کشت با توجه به کم آبی شهرستان رعایت شود و جلوی کشت شالی گرفته شود و متخلفان به مراجع قضایی ارجاع داده شوند.


معاون عمرانی فرماندار گنبدکاووس بر نظارت بیشتر جهادکشاورزی و امور آب بر وضعیت مصارف آب در بخش کشاورزی تاکید کرد و افزود: عدم نظارت صحیح و عدم برخورد ادارات مصداق ترک فعل است.


مرتضی احمدی بخشدار مرکزی گنبدکاووس  در این جلسه، از راه اندازی گروهی نظارتی نظیر گروه ده گردشی برای حفاظت از منابع آب خبر داد و افزود: دهیاران باید در این خصوص ارائه خدمت کنند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر