c_300_250_16777215_10_images_12211.jpg

 

 


ترکمن سسی - عبدالاحد ارمشی پیشکسوت والیبالی ترکمن صحرا به عنوان مسول جدید ورزش و جوانان بخش داشلی برون منصوب شد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، علی پورمندی در مراسم تودیع و معارفه مسئول ورزش و جوانان بخش اظهار کرد : خدمت در منطقه محروم داشلی برون مسئولیت سنگینی است زیرا در اینجا استعدادها و ورزشکاران مستعد زیاد هستند ولی امکانات بسیار محدود است.

وی تاکید کرد: پیشرفت ورزش و استعدادیابی نخبه های ورزشی کار و تلاش شبانه روزی میطلبد و این امر نیازمند زیرساختها و امکاناتی است که متاسفانه تاکنون کار مثبتی در این زمینه در منطقه داشلی برون صورت نگرفته است.

پورمندی اضافه کرد: آقای ارمشی از پیشکسوتان و قهرمانان در سطح ملی هستند که مطمئنا حضور ایشان در زادگاه خود، برای پیشرفت در زمینه ورزش و معرفی استعدادهای ورزشی بسیار مثبت خواهد بود.

بخشدار داشلی برون از مسئولین شهرستانی و استانی خواست که توجه ویژه ای به بخش داشلی برون داشته باشند و امکانات و زیرساختهای لازم را برای جوانان منطقه در زمینه ورزش فراهم سازند تا جوانان بتوانند استعدادهای خود را نمایش بگذارند.


شهناز استادی مسئول سابق ورزش و جوانان بخش داشلی برون نیز طی پیامی که در شبکه های اجتماعی منتشر کرد از حمایت ها و همکاری های مردم بخش داشلی برون و مسولین در طی دوسال خدمت خود در آن‌مسولیت قدردانی کرد.

مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش داشلی برون روز شنبه ۱۳ خرداد با حضور ولی اله مقصودلو معاون مدیرکل‌ اداره ورزش و جوانان گلستان، سسان معین رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس و رئیس شورای اسلامی اینچه برون در ساختمان بخشداری برگزار شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر