c_300_250_16777215_10_images_22933.jpg



ترکمن سسی - نشست مدیران شهری گنبد با پیشکسوتان والیبال شهر با موضوع تعیین سرمربی تیم شهرداری گنبدکاووس عصر امروز ( یکشنبه) برگزار شد.


دقایقی پس از پایان این نشست، جمال الدین واحدی مدیرعامل باشگاه شهرداری گنبدکاووس در گفتگوی تلفنی با خبرنگار ما اظهار کرد: حبیب کوزه لی فعلا تنها گزینه پیشنهادی پیشکسوتان والیبال شهر برای انتخاب سرمربی تیم والیبال شهرداری است.

واحدی تاکید کرد که گزینه دیگری وجود ندارد و همچنین احد ارمشی به عنوان گزینه کمک مربی اول و عبدالله آذر به عنوان تمرین دهنده انتخاب شدند.

وی ادامه داد: قرار است فردا (دوشنبه) شورای شهر گنبد با تشکیل جلسه، نظر نهایی خود را درباره گزینه پیشنهادی پیشکسوتان شهر اعلام کند.

واحدی بیان کرد: برای هرکسی که در این احوال سخت به عنوان سرمربی انتخاب شود و آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم نتایج خوبی بگیرد و هواداران والیبال شهر را شاد کند.

وی یادآور شد: افشار و امید شمالی از تیم جدا شده اند و فردا با سه بازیکن قرارداد امضا می کنیم تا بتوانیم در نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیریم.

به گفته وی احتمالا براساس تصمیمی که فردا قطعی خواهد شد حمید چوگان، سامان فائزی و ادریس دانشور به تیم می پیوندند.

گفتگو از: خبرنگار رحمان رحیمی سعید

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر