c_300_250_16777215_10_images_947_22938.jpeg

 

ترکمن سسی - دبیر اتحادیه بین المللی امت واحده گفت: غبار موجود در منطقه و قدرت رسانه ای دشمن، کشورهای اسلامی را درگیر مسائل مذهبی کرد.


به گزارش خبرنگار ما، علیرضا کمیلی در نشست بررسی حماسه تاریخی مقاومت غزه ویژه کنشگران فرهنگی و فعالان رسانه ای استان گلستان در گرگان گفت: آینده جدیدی بعد از طوفان الاقصی منطقه را در بر خواهد گرفت و اگر فعالان رسانه ای و اهل قلم، این روایت را در اذهان مردم جهان تثبیت کنند، منجر به تعبیر خواهد شد.

کارشناس جبهه مقاومت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که "زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست"، تصریح کرد: الان مشخص می شود جامعه ای که با عزت، جهاد و شهادت زندگی می کند نتیجه اش غزه و یمن می شود و جامعه ای هم که چنین ویژگی های را نداشته باشد مثل ترکیه، مصر، اردن و ... می شود.
کمیلی افزود: این‌ کشورها کشتار و تکه تکه شدن مردم در غزه را می بینند اما حرفی نمی زنند. از آنها انتظار جنگ هم نیست اما مثل مرد بایستند و رابطه های خود را با اسرائیل قطع کنند.
وی با بیان اینکه، جامعه ای که ترسید قطعا مردم اش هم می ترسند و آن جامعه ذلیل می شود، تصریح کرد: انسان های مسلمان معتقدند اگر شهید شوند اول راه شهادتشان است و تبدیل به معادله غیرقابل تحلیلی می شود که عقل هم نمی تواند آن را تحلیل کند.
دبیر اتحادیه بین المللی امت واحده در ادامه سخنانش اظهار کرد:
آن مسلمانان اعتقاد دارند اگر شهید هم شوند، پیروز میدان هستند و اگر این روحیه را با جامعه و زندگی خودمان مقایسه کنیم که تحول دنیا و رفاه آن را دربر گرفته است، متوجه می شویم که خیلی از ارزش های جهادی را فراموش کرده ایم.
کمیلی خاطرنشان کرد: طی ۱۰ سال اخیر در جهان و منطقه و در رسانه های آنها متهم به دخالت در فلسطین بودیم‌ و داعش و امثال آن را حامی مردم‌ فلسطین و کشور ما را مقابل این مردم معرفی می کردند.
وی بیان کرد: امروز یکی از برکات طوفان الاقصی این است که دنیا می بیند، تنها جریانی که در این دوران از آن صدایی در حق دفاع از مردم مظلوم غزه بلند شده است، کشورمان بوده است.
کارشناس جبهه مقاومت افزود: همین جریان، صدای خیلی از علمای بزرگ منطقه و جهان می باشد و فقط صدای ایران، حزب الله و یمن نیست، بلکه همه دنیا درباره این کشورها صحبت می کنند که، کاری کنند.
کمیلی بیان کرد: امروز دنیا مشاهده کرد صرف داشتن قدرت کافی نیست و در کشورهایی مثل عربستان، مصر، اردن و ترکیه موشک هایی وجود دارد که به مراتب پیشرفته تر از موشک های یمنی است اما اجازه و جرات استفاده از آنها را ندارند.
وی با تاکید براینکه، غبار موجود در منطقه و قدرت رسانه ای دشمن باعث شده است که خیلی از مسائل درک نشود و کشورهای اسلامی را درگیر مسائل مذهبی کردند، اظهار کرد: هیچوقت ماهیت وحشیانه تمدن غربی به این روشنی عرضه نشده بود و همه دنیا پای کار آمدند و اظهار دارند که کمک های بشردوستانه به غزه ارسال شود‌.
دبیر اتحادیه بین المللی امت واحده با بیان اینکه، ما اصحاب رسانه، اندیشه و بیان در کارمان ضعیف عمل کردیم، گفت: امروز فرصت تاریخی اتفاق افتاده است و مردم دنیا ناخواسته بطور آشکاری می بینند که همه دنیا می گویند آتش بس اتفاق بیفتد، اما آمریکایی ها اجازه چنین کاری نمی دهند.
کمیلی اظهار کرد: از این رسواتر نمی شود نشان داد که مردم در غزه کشته می شوند و همه دنیا هم اتفاقات غزه را بطور زنده می بینند و اما کاری نمی کنند.
وی با اشاره به یکصدا و متحد شدن، بیان کرد: مهم این است که با فریادهای سراسر دنیا یک شبکه واحد شویم، چون موج های اجتماعی و رسانه ای می‌آیند و می روند و آن چیزی که می ماند همان رسانه است و فشار افکار عمومی نباید اجازه چنین اعمالی را بدهد.

 رستم جرجانی
خبرنگار و فعال رسانه

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر