c_300_250_16777215_10_images_23222.jpg

 

ترکمن سسی - استاندار گلستان گفت: اقدامات فرهنگی یکی از عمیق ترین و موثرترین اقداماتی است که می تواند به کاهش اعتیاد و مقابله با مواد مخدر در جامعه اثرگذار باشد.


به گزارش ترکمن سسی و به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی محمد زنگانه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: موضوع مقابله با مواد مخدر و مسئله اعتیاد یک مسئله اجتماعی است که تمامی دستگاه ها مکلف هستند در این زمینه نقش آفرین باشند.
استاندار گلستان ادامه داد: ایجاد زیرساخت و فراهم کردن شرایط بازپروری معتادان متجاهر از دغدغه های جدی ما است و تاکید ما بر این است ساختمان جدید در حال ساخت که با محوریت شهرداری گرگان در حال پیگیری است، تا قبل از پایان سال وارد مدار خدمت شود.
وی خاطرنشان کرد: شهرداری ها تکلیف دارند در موضوع مقابله با اعتیاد نقش آفرین باشند.
زنگانه بیان کرد: استان گلستان یکی از منظم ترین استان ها در برگزاری جلسات و اجرای مصوبات شورا هماهنگی مقابله با مواد مخدر است.
وی افزود: مسئله اعتیاد و مقابله با مواد مخدر به عنوان یک پدیده شوم در کنار اقدامات سلبی نیازمند اقدامات فرهنگی و آگاه سازی است.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: اقدامات فرهنگی یکی از عمیق ترین و موثرترین اقداماتی است که می تواند به کاهش اعتیاد و مقابله با مواد مخدر در جامعه اثرگذار باشد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر