c_300_250_16777215_10_images_947_23305.jpeg

 

ترکمن سسی - علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان در پیامی جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفا غزه را به شدت محکوم کردند.

 

علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان ضمن محکومیت اقدام وحشیانه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی، در بیانیه‌ای، اعلام کردند: حمله به بیمارستان ها جنایت بزرگی است که هرگز از تاریخ بشریت پاک نخواهد شد.

در این پیام آمده است:
اقدام جنایتکارانه رژیم کودک کش و درنده خوی صهیونیستی در حمله به بیمارستان شفا غزه در سحرگاه دوازدهم رمضان ۱۴۴۵ و هتک حرمت بیماران و خصوصا زنان و دختران مظلوم و بی‌دفاع فلسطینی جنایتی بزرگ و غصه‌ای دردناک است که هرگز از حافظه تاریخ بشریت محو نخواهد شد.

تردیدی نیست این فاجعه ننگین و آشکار رژیم منحوس صهیونیست‌ی ناشی از سکوت مجامع و مراجع بین‌المللی و به طور آشکار حمایت وقیحانه استکبار جهانی از رژیم جعلی و جنایتکار اشغالگر قدس و فلسطین بوده و پایان بخشیدن به این ستمگری‌ها و درنده خویی ها، نیازمند عزمی راسخ و اراده‌ای جهانی است که بیش از همه مدعیان حقوق بشر را مخاطب قرار می‌دهد.

ضمن محکومیت شدید این جنایت و یادآوری مجدد مسئولیت جامعه جهانی در قبال وضعیت دردناک فلسطین بویژه نوار غزه و وظیفه‌ مراجع بین‌المللی و دولت‌های اسلامی در پیشگیری از تداوم جنایات جنگی رژیم غاصب صهیونیستی، حمایت از مقاومت اسلامی فلسطین و مردم مظلوم غزه را تکلیف آحاد ملل اسلامی دانسته و تاکید می‌کند به فضل الهی جنایت‌ها و بی‌رحمی‌های رژیم درنده خوی صهیونیستی که مرز‌های وقاحت و شیطان صفتی را جا به جا کرده است، رو به پایان است و انشاالله اینگونه حرکات وحشیانه و به دور از انسانیت، نشان از نابودی و از بین رفتن رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی است.

 

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر