c_300_250_16777215_10_images_23500.jpg

 

ترکمن سسی - بزرگداشت شیخ عبدالقادر آخوند و ابراهیم آخوند داغستانی، عصر دهم خرداد ماه سالجاری در شهر گلیداغ در شرق گلستان برگزار می شود.


به گزارش آرنا پرس، آخوند عباس علیزاده امام جمعه و مدیر مدرسه علوم دینی مَنهل العلوم گلیداغ با اعلام این خبر گفت: اولین بزرگداشت استاد شیخ عبدالقادر آخوند و ابراهیم آخوند داغستانی روز پنج شنبه دهم خرداد ماه سال جاری از ساعت ۳ الی ۵ بعدازظهر با حضور علما، اندیشمندان، شاگردان، علاقمندان و عموم مردم منطقه، در مسجد حوزه علمیه گلیداغ برگزار خواهد شد.
وی افزود: این بزرگداشت، برای قدردانی و معرفی این عالمان، بخاطر تلاش ها و خدماتی است که در راستای توسعه و اعتلای قرآن کریم، دین مبین اسلام و تربیت شاگردان و علمای بزرگ ترکمن صحرا انجام داده اند.
گفتنی است، شیخ عبدالقادر آخوند و ابراهیم آخوند داغستانی از عالمان شاخص ترکمن صحرا بوده اند که در راستای ترویج اسلام، قرآن و سنت و سیره پیامبر (ص) و تربیت طلاب و شاگردان زیادی، تلاش و کوشش فراوانی داشته اند.
هم اکنون مزار استاد مرحوم شیخ عبدالقادر آخوند داغستانی و برادرشان ابراهیم آخوند در محل حوزه علمیه گلیداغ قرار دارد.
رستم جرجانی/ خبرنگار و فعال رسانه

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر