c_300_250_16777215_10_images_PC200526.JPG

ترکمن سسی :آیت الله نورمفیدی تاکید کرد با اشاره به فضای مناسب موجود در استان تاکید کرد مناسبات و ارتباطات وی  با همه اقوام ساکن استان به ویژه ترکمنها با فهم متقابل بوده است .

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی آیت االله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان امروز (سه شنبه )در دیدار با جمعی از فعالان رسانه ای ترکمن تاکید کرد وحدت باید به عنوان یک تکلیف الهی مد نظر همه اقشار به ویژه اقشار آگاه  جامعه باشد.
آیت االله نورمفیدی گفت: نقاط اشتراک و توافق مسلمانان در مذاهب مختلف زیاد و موارد و فروعات اختلافی در حدی ناچیز است که به راحتی می توان از آن چشم پوشی کرد و نباید اجازه دهیم این اختلافات جزئی باعث ایجاد شکاف در بین ما گردد.
وی افزود خداوند درقرآن مجید  قومیت وتنوع جامعه بشری را به عنوان وسیله ای برای شناخت انسانها از یکدیگر دانسته است و ملاک اصلی در واگذاری مناصب و جایگاه ها باید شایستگی افراد باشد .
نماینده ولی فقیه همچنین با اشاره به این مساله که الحمدالله استان گلستان از جهت تعامل و همدلی اقوام زبانزد کل کشور است، خاطر نشان کرد: تنوع و تکثر قومی گلستان باید درهمه شرایط بوسیله همه مسئولان استان مورد توجه قرار گیرد.
آیت االله نورمفیدی گفت همواره علاقمند بودم که زبان ترکمنی را یاد بگیرم چون اعتقاد داشتم با یادگیری این زبان می توانستم بدون واسطه دیدگاههای خود را به ترکمنها انتقال دهم .
در این دیدار که در آستانه هفته وحدت انجام شد ،برخی از فعالان حاضر در جلسه دیدگاه های خود در زمینه مباحث رسانه ای و ضرورت مراقبت همه فعالان از فضای مناسب موجود در گلستان را مطرح کردند.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر