c_300_250_16777215_10_images_CYMERA_20151208_154258.jpg

ترکمن سسی-داوطلب اهل سنت فعال در هلال احمر استان گلستان در آئین نکوداشت خدمات داوطلبانه و واقفین این جمعیت در کشور تندیس رحمت دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در این مراسم آخوند تایماز علاقی از داوطلبان اهل سنت استان تندیس رحمت را از رئیس جمعیت هلال احمر کشور دریافت کرد.

مجتبی اکبری تصریح کرد: یکی از فعالیت های تایماز علاقی تاسیس مرکز جامع کنترل و پیشگیری سرطان در بندرترکمن با هزینه 12 میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: این مرکز با هزینه شخصی علاقی و کمک خیرین در حال تاسیس است.

در این مراسم همچنین مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گلستان به عنوان مدیر نمونه کشوری انتخاب شد. مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: در این مراسم عضو، داوطلب برتر، خانه داوطلب، کاروان سلامت، حامی برتر، پروژه محرومیت زدایی، سمن، خیر و واقف برتر سازمان معرفی و تندیس این نکوداشت به آنها اهدا شد.

به گفته وی معیار انتخاب مدیرنمونه کشوری از استان گلستان، ترویج فرهنگ داوطلبانه بوده است.

هشتمین آئین نکوداشت خدمات داوطلبانه و واقفین جمعیت هلال احمر کشور، روز دوشنبه هفته جاری در تالار اندیشه حوزه هنری تهران با حضور 700 چهره برجسته ‏کشوری، فرهنگی، هنری، ورزشی، خیرین و داوطلبان فعال برگزار شد.

این مراسم، امسال با شعار 'داوطلب بشردوست، نیاز جامعه امروز' از سوی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ داوطلبی و تقدیر از همراهان همیشگی جمعیت هلال احمر در اجرای برنامه های عام المنفعه و خدمات انسان دوستانه برای تامین سلامت و حمایت از زندگی افراد بی بضاعت برگزار شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر