c_300_250_16777215_10_images_00002311156555.jpg

ترکمن سسی- نشست فعالان انتخاباتی و سیاسی شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی شب گذشته پنجم دی ماه نشست فعالان انتخاباتی و سیاسی شهرستان گنبدکاووس با حضور تقریبا ۱۲۰ نفر در شهرک فرهنگیان گنبدکاووس برگزار شد.

در ابتدای جلسه یکی از فعالان انتخاباتی با تاکید بر باز بودن آغوش جمع به روی افرادی که تمایل به همکاری و حضور در جلسات را دارند خبر از استقبال این نشست از افراد علاقمند و ایده های آنان داد.

داود آورند در این جلسه با بیان اینکه فهرستی برای علاقمندان به یاشولی بودن تهیه کرده ایم گفت: هرکسی که علاقمند است ثبت نام کند تا در دو سه روز آتی جلسه ای با این عزیزان برگزارکنیم.

در این نشست یکی از فعالان قدیمی گنبدکاووس با انتقاد از مشخص نبودن یاشولی های نشست حاضر چند سوال مطرح کرد که یاشولی کیست؟دقیقا جلسات را چه کسی اداره می کند؟اگر یاشولی معلوم است چرا پنهان کاری می کنید؟

این سوالات که با استقبال نسبی اکثر حاضرین مواجه شد از سمت برخی افراد نیز غیر موجه تشخیص داده شد که با عکس العمل هایی روبرو شده است که در آخر بی جواب ماند،سوالی که تقریبا هرجلسه پرسیده می شود و بی جواب می ماند.

یکی دیگر از حاضران در جمع با انتقاد شدید از برخی افراد که نقش یاشولی را برعهده دارند گفت: آیا یاشولی بر عده ای اطلاق می شود که با نزدیکان و فامیل خویش بدرفتاری می کند و قسم خود را زیر پا می گذارد؟ اینگونه افراد چگونه می خواهند برای ما تصمیم بگیرند؟

این سخنان فضای نشست را ملتهب ساخت که در نهایت ختم به خیر شد.

در این نشست از سمت و سوی سخنرانان بر روی معیار و کارگروه آن و شاخص های بی شمار چون سوابق،وجاهت،میزان تسلط بر علوم سیاسی،نوع ارتباط با مراکز دولتی تاکیدشد و تعداد کاندیداهای حوزه انتخابیه گنبدکاووس قرائت گردید.

فضای جلسه چون نشست های قبلی حول محور شفاف سازی و عملیاتی شدن بافت در گردش بود.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر