c_300_250_16777215_10_images_000066699.jpg

ترکمن سسی-این روزها بحث های فراوانی در مورد حضور سردار آزمون در تیم المپیک وجود دارد اما محمد خاکپور معتقد است که هیچ مربی ای از در اختیار داشتن آزمون بدش نمی آید.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ورزش سه خاکپور در این باره می گوید:در حال پیگیری شرایط حضور بازیکنان لژیونرمان در تیم المپیک هستیم.

جهانبخش در جلسه با ما حاضر شد و از شرایطش گفت و البته کارهایی که ما می توانیم برای حضورش در قطر انجام بدهیم. در مورد سردار اما باید بگویم هیچ مربی ای بدش نمی آید که مهاجمی مثل او را در اختیار داشته باشد. آزمون مهاجم بزرگی است که تجربه بالایی از حضور در لیگ روسیه و البته تیم ملی بزرگسالان دارد.

سرمربی تیم المپیک در ادامه می گوید:به شخصه علاقمندم تا از تمام پتانسیل فوتبال ایران در قطر استفاده کنم که سردار هم یکی از بازیکنان تراز اول این رده سنی حتی در فوتبال آسیا محسوب می شود.

او البته یک جراحی روی بینی اش انجام داده و تا انجایى که اطلاع دارم از تمرینات به دور میباشد ضمن اینکه باید دید باشگاه روستوف اجازه حضورش را در قطر می دهد یا نه. امیدوارم تمام شرایط روبراه شود و ما بتوأنیم از تمام توان فوتبال کشور در این رده سنى بهره مند شویم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر