c_300_250_16777215_10_images_2015_CYMERA_20160101_232747.jpg

ترکمن سسی-معاون استاندار و فرماندار ویزه گنبدکاووس از مسئولان آبفای شهرستان و استان گلستان خواست پروژه شبکه فاضلاب میدان ۱۷ شهریور را هرچه زودتر به اتمام برسانند.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از کاسپین، محمد حمیدی در نشست مشترک با مدیر عامل شرکت آبفای استان گلستان با اشاره به طولانی شدن پروژه شبکه فاضلاب دور میدان ۱۷ شهریور شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: این میدان یکی از مهم ترین میدانهای ارتباطی و شاهراه حرکت های وسایط نقلیه در شهرستان گنبدکاووس است و متاسفانه طولانی شدن شبکه فاضلاب مشکلات عدیده ای را می تواند برای مردم ایجاد کند.

وی با بیان اینکه ضروری است هر چه زودتر این پروژه به پایان برسد افزود: امروزه و در عصر حاضر با پیشرفت شیوه های نوین مهندسی می توان اجرای پروژه های مشابه را زودتر به اتمام رساند و مشکلات حاصله برای مردم را کاهش داد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس اجرای شبکه فاضلاب شهری را از اولویتهای شهر گنبد کاووس برشمرد و تصریح کرد: این طرح تا کنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان سال ۹۵ به اتمام می رسد.

مدیر عامل شرکت آبفای استان گلستان نیز بر لزوم برنامه زمانبندی مجریان طرح و پیمانکار تاکید کرد و افزود: تصفیه خانه فاضلاب نیز از پیشرفت خوبی برخوردار است و امیدواریم هرچه زودتر به پایان برسد.

گفتنی است پیش از این نماینده مردم گنبدکاووس از اجرای شش پروژه بزرگ آبر سانی و طرح بزرگ مجتمع تصفیه آب گنبدکاووس خبر داده و بر لزوم تزریق منابع مالی ملی به این پروژه ها تاکید کرده بود.

دیدگاه‌ها  

+4 #1 ناشناس 1394-10-12 00:11
شورشو در آوردن آلان وسط زمستون که موقع اجراش نیست که هفته قبل بابت ترافیگ میدان تصادف کردم باید تابستون که مدارس تعطیله و ترافیک کمتره اجراش کنن
نقل قول کردن
+4 #2 ترکمن 1394-10-12 05:35
جناب فرماندار باید روز اول این را می گفته اند نه الان...
با سپاس.
نقل قول کردن
+4 #3 کاوه 1394-10-12 12:48
[جناب آقای فرماندار اگه قرار بر اتمام هر چه سریعتر پروژه های خراب کردن آسفالت خیابان و مردم آزاری!!! باشه ،قبل از میدان 17 شهریور میدان فراغی در چهارراه آق قایه میباشد که چند ماه گرد و خاک و انواع ناهنجاریهای دیگه دمار از روزگار ساکنین محل در آورده
نقل قول کردن
+1 #4 ترکمن 1394-10-12 19:35
قبل از میدان 17 شهریور میدان فراغی در چهارراه آق قایه میباشد که چند ماه گرد و خاک و انواع ناهنجاریهای دیگه
که چند هفته پیش شب هنگام اصلاً یک سایپا با بارش رفته بود روی جدولی که برای دور میدان آن ساخته بودند و کج شده بود و شانس آورده. جرثقیل اومد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر