c_300_250_16777215_10_images_2015_CYMERA_20160102_161808.jpg

ترکمن سسی-امام جمعه اهل تسنن سرخس گفت: اعدام شیخ‌نمر نشان از نبود آزادی‌بیان و عقاید در دولت سعودی است.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از تسنیم مولوی احمد در مشهد مقدس، اظهار داشت: این موضوع که هر کسی که عقیده‌اش را بیان کند اعدام شود در واقع تصرف در مقررات اجتماعی و دینی آیین اسلام است.

وی تصریح کرد: باید در نظر داشت که بسیاری از این اقدامات که توسط برخی از دولت‌های اسلامی انجام می‌شود، در واقع در راستای برآورده‌کردن خواسته استکبار جهانی است.

امام‌جمعه اهل سنت سرخس با بیان اینکه باید در نظر داشت که ایجاد تفرقه بین مسلمانان از خواسته‌های اصلی مستکبران است، خاطرنشان کرد: در بسیاری از موارد خود استکبار با نقشه چینی سعی بر این دارد تا مسلمانان را به‌جان هم انداخته و با هم درگیر کند تا در این میان از وضعیت به‌وجود آمده سود ببرد.

مولوی پارسا افزود: این اتفاقات که جنبه تفرقه افکنی بین مسلمانان را دارد در واقع برای این است که رژیم صهیونیستی در سایه امن قرار گرفته و مسلمانان از موضوع اصلی دنیای خود یعنی استکبارستیزی دور شوند.

امام‌جمعه اهل سنت سرخس ضمن محکوم‌کردن اقدام دولت عربستان در مورد اعدام شیخ نمر، خاطرنشان کرد: هر دولتی باید برای ملت خود فرصت اظهار عقاید باقی بگذارد و اینکه هرکس رژیم را مورد اهانت قرار دهد، حکم قتلش صادر شود اقدامی است که طبق دین اسلام پذیرفته نبوده و باید از آن دوری جست.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر