c_300_250_16777215_10_images_2015_index3.jpeg

ترکمن سسی-سرمربی تیم والیبال جواهری گنبدکاووس گفت: تجربه بازیکنان تیم متین ورامین سبب پیروزی آن‌ها برابر بازیکنان جوان ما شد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از تسنیم، عظیم جزیده شامگاه چهارشنبه پس از شکت تیمش برابر تیم متین ورامین، اظهار داشت: این مسابقه در گیم‌های نخست و دوم دلچسب نبود اما در گیم سوم بایکنان جوان ما بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: در این دیدار تجربه بازیکنان تیم متین ورامین سبب پیروزی آن‌ها برابر بازیکنان جوان ما شد. سرمربی تیم والیبال جواهری گنبدکاووس تصریح کرد: بازیکنان تیم متین ورامین در سروریس و دفاع خیلی خوب عمل کردند.

جزیده گفت: تنها ابراهیم چابکیان را در پست سرعتی جذب کردیم که بازی بسیار خوبی از خوبی به نمایش گذاشت اما باید قبول کرد که همه بازیکنان ما برای نخستین باری است که در لیگ برتر بازی می‌کنند و تجربه کمی دارند.

سرمربی تیم والیبال متین صالحین ورامین هم در پایان این دیدار اظهار داشت: بازی در گنبدکاووس و مقابل این تماشاگران بسیار سخت است اما بازیکنان ما بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند و با اینکه 3 بازیکن مصدوم داشتیم اما تجربه بازیکنان ما سبب این پیروزی شد.

در هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر والیبال مردان باشگاه های کشور تیم والیبال متین صالحین وررامین با نتیجه 3 بر صفر برابر میزبان خود تیم جواهری گنبدکاووس را شکست داد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر