c_300_250_16777215_10_images_2015_1949259.jpg

ترکمن سسی-سیستانی های حوزه انتخابیه آزادشهر و رامیان پس از مدتها تلاش خبر از ائتلاف دادند که برخی از نامزدهای مورد نظر تکذیب کردند.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از هیرکان خبر صبح امروز پس از جلسه ای که در منزل شخصی آقای حاج ابراهیم سندگل برگزار شد خبری مبنی بر نتیجه دادن تلاش ها برای ائتلاف سیستانی های حاضر در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخاب علیرضا ابراهیمی بعنوان گزینه نهایی سیستانی ها بر روی خروجی برخی سایت ها قرار گرفت که پس از تماس با زهرا نورا رییس شورای شهر گرگان ایشان این ائتلاف را رد کردند.

وی بیان داشت: صبح امروز به منظور جلسه ای درخصوص همایشی بزرگ کاندیداهای سیستانی را جمع کردند که پس از حضور همه متوجه شدم بحث بر موضوع ائتلاف شد و کسانی که در این محل جمع شده بودند از پیش خود شروع به رای گیری کردند که شخصا مخالف این موضوع بودم.

زهرا نورا در ادامه افزود: از آنجایی که روند جلسه کاملا مبهم بود به تصمیمی که اتخاذ شده است تمکین نخواهم کرد و برای این کار خود دلیل دارم از جمله اینکه بنظر بنده باید برای انتخاب یک شخص شاخصه تعریف شود نه اینکه صرفا با جمع آوری هدفمند برخی چهره ها و رای گیری از پیش تعیین شده قصد حذف بقیه را داشت.

ایشان در پایان عنوان کرد: بطور حتم روند انتخاباتی خود را ادامه خواهم داد و بنفع هیچ کسی انصراف نخواهم داد و این مردم هستند که نظر نهایی را خواهند داد. هیرکان خبر درصدد بر آمد تا طی تماس با دکتر نیاوند دیگر نامزد انتخاباتی، نظر ایشان را نیز در مورد این ائتلاف بپرسد که وی از مصاحبه و پاسخ به این سوال که آیا از این ائتلاف حمایت می کنید سر باز زدند.

حال با این اتفاقات گویا تجمیع و ائتلاف بین نامزدهای سیستانی سخت تر از قبل شده است و باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر