c_300_250_16777215_10_images_-250x1722.jpg

ترکمن سسی-جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: در اجرای دومین مرحله از رزمایش اقتدار در سطح استان 325 کیلوگرم موادمخدر کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی از نیروی انتظامی گلستان سرهنگ علی اکبر جاویدان روز شنبه اظهار داشت: این مرحله از رزمایش بزرگ اقتدار با هدف افزایش ضریب امنیتی در سطح استان با همکاری رده های اجرایی به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی برخورد با عناصر توزیع موادمخدر را یکی از اولویت های پلیس در اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: در همین راستا دو باند تهیه و توزیع موادمخدر متلاشی و 6 نفر از عوامل این باندها دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان با بیان اینکه علاوه بر کشف مواد مخدر، هشت دستگاه خودرو و 6 دستگاه گوشی تلفن همراه نیز در این مرحله توقیف شد، یادآور شد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

همچنین در اجرای طرح اقتدار پلیس گلستان طی 48 ساعت در نیمه های بهمن امسال 690 نفر سارق، قاچاقچی کالا و مواد مخدر، متهمین فراری، اراذل و اوباش و مزاحمین خانواده ها شناسائی و دستگیر و 90کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر