c_300_250_16777215_10_images_2015_2876707_669.jpg

ترکمن سسی-مجموعه «آبی صحرا» به تهیه‌کنندگی جبار قلی سقلی و کارگردانی اکبر شهبازی در صداوسیمای مرکز گلستان تولید شده است.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی مجموعه «آبی صحرا» که به تهیه‌کنندگی جبار قلی سقلی و کارگردانی اکبر شهبازی در صداوسیمای مرکز گلستان تولید شده است، ساعت 18:30 دقیقه امروز نوزدهم فروردین از سیمای استان گلستان پخش می شود.

این مجموعه در ارتباط با آداب و رسوم مربوط به قوم ترکمن است و در هر قسمت از مستند به آیینی خاص پرداخته می‌شود تا رسوم كمتر شناخته شده این قوم را به تصویر بكشد و از سه شنبه ، 23 دی ماه هر شب ساعت 21 و به مدت 30 دقیقه پخش می‌شود.

عوامل تولید مستند «آبی صحرا» عبارتند از:

تهیه‌کننده، محقق، طراح: جبار قلی سقلی/ نویسنده و کارگردان: اکبر شهبازی/ تصویر و نور: کیومرث فقیه سلیمانی/ صدابردار: رحمت عبدیانی/ تدوین: سامان مراد حسینی/ محققان: زلیخا عادلی، ستار فجوری، دکتر سارلی، دکتر تکه، خانم خانجانی، خانم پوری؛ عطا نظر برزین، عنصری و تاجی پیکر/ مدیرتولید: حمید رضا زرگرانی/ مشاور پروژه: علی روحانی/ طرح صحنه و لباس : مراد ایری/ موسیقی: فریدون رومی.

*اطلاعات تکمیلی برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر