c_300_250_16777215_10_images_60838.jpg

ترکمن سسی-مجمع نمایندگان مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی برای بررسی نقش رسانه ملی در توسعه استان عصر امروز میهمان مدیر کل و معاونان وی در صدا و سیمای مرکز گلستان بودند.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی؛ در این هم اندیشی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی نقش رسانه ملی را برای حضور بانشاط وحداکثری مردم در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی  مهم ارزیابی کرد.

 اسداله قره خانی گفت : صدا وسیمای مرکز گلستان با معرفی توانمندی ها ، نقش مهمی در پیشرفت و رفع مشکلات سرمایه گذاری برای توسعه استان دارد.

 دراین نشست نماینده مردم گرگان و آق قلا  از رسانه ملی به عنوان خط مقدم نبرد نظام با غول رسانه  ایی غرب یادکرد.

نبی  اله هزار جریبی گفت : طرح های گردشگری آشوراده ، راه اندازی منطقه هزار هکتاری اترک و بندرخواجه نفس از طرح های تحول زا در گلستان است.

 رامین نورقلی پور نماینده مردم بندرترکمن، بندرگز، کردکوی و گمیشان گفت : برای بالا رفتن ضریب نفوذ در مخاطبان در برابر رسانه های معاند نظام ،توسعه فنی در صدا وسیمای مرکز گلستان و افزایش سطح کیفی  برنامه ها باید به موازات هم انجام شود.

 علیرضا ابراهیمی  نماینده مردم رامیان و آزادشهرو عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی  گفت :وجود 217 شبکه فارسی زبان ماهواره ای،  با پخش برنامه های مختلف به دنبال تضعیف نظامند که برای مقابله با آن رسانه ملی باید از نظر مالی و دیگر امور تقویت شود.

 نماینده مردم مینودشت ،گالیکش،کلاله و مراوه تپه هم به اهمیت نقش صدا وسیما در وحدت اقوام و همگرایی اشاره کرد.

 شهرام کوسه غراوی تکمیل نصب فرستنده های دیجیتال در حوزه انتخابیه شرق استان  را خواستار شد.

 مدیر کل صدا وسیمای مرکز گلستان نیز در این نشست گفت : در حال حاضر 93 درصد از جمعیت استان برای دریافت 20شبکه سراسری و استانی تحت پوشش فرستنده های دیجیتال است که برای تکمیل آن به بودجه نیاز داریم.

بهرام عبدالحسینی گفت : هر فرستنده برای راه اندازی150میلیون تومان هزینه دارد.

او گفت : برای تحت پوشش قرار دادن بقیه ساکنان استان باید  107 ایستگاه دیجیتال راه اندازی شود که برای راه اندازی این ایستگاه ها 16میلیارد تومان هزینه نیاز است./ باشگاه خبرنگاران جوان

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر