c_300_250_16777215_10_images_asasd.jpg

ترکمن سسی،طاهرجانی :در دیدار جمعی از اعضای خانه مطبوعات استان گلستان با نماینده ولی فقیه در استان مسائل  مربوط به حوزه ی اصحاب رسانه مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

در این نشست آیت الله سید کاظم نورمفیدی طی سخنانی خطاب به خبرنگاران گفت:در دنیا چیزی که باعث محدودیت مطبوعات می شود قوانین می باشند ولی ما در جامعه ی اسلامی علاوه بر قوانین احکام شرعی نیز داریم واین احکام همانطورکه ما را در موارد مختلف مقید می کند در زمینه ی خبر نویسی هم مقید به رعایت قوانین واحکام شرعی می باشیم.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به سادگی حاصل نشده است اظهار داشت:مطبوعات می بایست مسائل تقویت کننده و تضعیف کننده ی نظام ما را ببینند.حفظ وحدت ازجمله مسائل تقویت کننده نظام است.کشورما درگذشته چند حرکت را تجربه کرده است و بروز اختلاف بسیارخطرناک می باشد.
آیت الله نورمفیدی امید آفرینی وایجاد نشاط رسانه ای را جزو دیگر موارد تقویت کننده ی نظام دانست و فرمود:اگر نگاه ما به مسائل مختلف منصفانه باشد در کشور امید به وجود می آید و چنانچه مغرضانه باشد یاس به دنبال خواهد داشت.وی افزود :نقد سالم در بین مردم ایجاد نشاط می کند،وهمه باید دست به دست هم بدهیم و جامعه را در راستای اقتصاد مقاومتی به سوی ایستا نبودن و بهتر شدن سوق بدهیم.

c_300_250_16777215_10_images_asad2.jpg

c_300_250_16777215_10_images_asad3.jpg
پیش ازسخنان نماینده ولی فقیه در استان گلستان  مدیراداره کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نکاتی چند پیرامون فعالیت خانه مطبوعات بیان کرد و گفت:فعالیت خانه مطبوعات نسبت به سالهای گذشته تفاوت زیادی پیدا کرده است.الان درمیان اصحاب رسانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  روابط بسیار صمیمی است و علاوه بر نقد سازنده رفاقت خوبی نیز وجود دارد.
حجت الاسلام فضیلت ،حمایت از صندوق خبرنگاران را جزو اتفاقات قابل توجه در این حوزه دانست وتصریح کرد:متاسفانه خانه مطبوعات ازحداقل امکانات نیز برخوردار نشده است ، بنابراین ما بحث تجهیز مکان آنرا مورد توجه قرار دادیم و دراین خصوص قدمهای  اولیه برداشته شده است.
وی گفت:اداره کل ارشاد بزودی کارهای مثبت دیگری را نیزدربحث تجهیز خانه مطبوعات به انجام خواهد رساند و بنده امیدوارم تا در آینده نزدیک شاهد اقدامات خوبی درخصوص رفع مشکلات حوزه اصحاب رسانه باشیم.
در این دیدار یحیی آذری مدیر خانه مطبوعات استان گلستان هم دقایقی درخصوص مشکلات امور بیمه ای خبرنگاران مطالبی را عنوان کرده و نسبت به رفع موانع پیش رو راجع به مسئله مسکن اصحاب رسانه اظهارامیدواری کرد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر