c_300_250_16777215_10_images_60720.jpg
تركمن سسي - معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس باتبریک 17 مرداد روز خبرنگا، انعکاس متقابل مطالبات مردم و مسئولان را از وظایف و ماموریت های اصلی رسانه ها دانست و بر آن تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار تركمن سسي به نقل از ایرنا، عبدالقدیر کریمی شامگاه شنبه درمراسم بزرگداشت روز خبرنگار و افتتاح دفتر خانه مطبوعات شرق گلستان در گنبدکاووس، اظهار داشت: رسانه ها باید برای انجام ماموریت خود، ارتباط نزدیکی با مردم و مسئولان داشته باشند.
وی، ظرفیت رسانه ها را برای توسعه در همه حوزه ها از جمله اقتصادی و گردشگری بسیار خوب دانست و گفت: مدیران بایستی از این ظرفیت درجهت توسعه استفاده نمایند و پذیرای انتقادات سازنده و راهکارهای مفید اصحاب رسانه باشند.
کریمی، حوزه اقتصادی و گردشگری را دو اولویت مهم گنبدکاووس برای توسعه برشمرد و تصریح کرد: درصورت تصویب نهایی منطقه آزاد تجاری اینچه برون درمجلس شورای اسلامی، تحولی بزرگ در رونق اقتصادی استان گلستان و این شهرستان رخ می دهد.
فرماندار ویژه گنبدکاووس اهمیت استفاده از ظرفیت رسانه ها بویژه رسانه ملی و خبرگزاری جمهوری اسلامی را برای بیان و طرح توانمندی و ظرفیت های شهرستان در سطوح ملی و بین المللی یادآور شد و افزود استفاده از ظرفیت دیگر رسانه های مکتوب و پایگاه های اطلاع رسانی درفضای مجازی نیز در دستور کار مدیران می باشد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبدکاووس نیز دراین مراسم با تبریک روز خبرنگار و آغاز دهه کرامت، خبرنگاران را از تاثیرگذارترین اقشار در اطلاع رسانی و افزایش قدرت فهم جامعه دانست و گفت: رسانه ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند.
رضا شجاعی افزود: اگر رسانه ها نقش ارتباطی خود را به خوبی انجام دهند در ریشه یابی بسیاری از مشکلات و ارائه راهکار مناسب می توانند به مسئولان کمک نمایند.
مدیرخانه مطبوعات گلستان نیز دراین مراسم که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در آن حضور داشت، از ارائه برخی خدمات جدید به جامعه خبرنگاران خبر داد و گفت: در روزهای 18 تا 20 مرداد امسال و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی گلستان برخی خدمات پزشکی به صورت رایگان به خبرنگاران ارائه می شود.
یحیی آذری افزود: درآینده ای نزدیک دوره های آموزش خبرنگاری و زبان انگلیسی درصورت به حد نصاب رسیدن تعداد خبرنگاران شرق گلستان در گنبدکاووس برگزار می شود.
در این مراسم که برخی مدیران و خانواده خبرنگاران گنبدکاووس نیز حضور داشتند، عبدالقیوم آق آتابای عضو هیات مدیره خانه مطبوعات گلستان به عنوان مسئول نمایندگی این تشکل در شهرستان گنبدکاووس و شرق گلستان معرفی شد.
درپایان مراسم که باهمکاری برخی ادارات و نهادها، خیرین و برخی واحدهای تولیدی منطقه گنبدکاووس برگزار شد، از خبرنگاران با اهدای هدایایی تجلیل شد.
شهرستان گنبدکاووس با 360 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر