c_300_250_16777215_10_images_60891.jpg

ترکمن سسی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: ۱۲ طرح بهداشتی و درمانی امروز با حضور معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان گلستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، تقی ریاحی در مراسم افتتاح طرح‌های بهداشتی اظهار داشت: امروز با حضور معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،12 طرح بهداشتی و درمانی در شهرهای مختلف استان گلستان افتتاح شد.
وی افزود: این طرح‌ها در شهرهای آق قلا، گنبدکاووس، رامیان، آزادشهر، گالیکش، علی‌آبادکتول و کلاله مراکز بهداشتی  درمانی روستایی و آزمایشگاه مرکزی راه اندازی شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان تصریح کرد: این طرح‌ها در مناطق محروم استان گلستان و با اعتبار 6.5 میلیارد تومان ساخته و  تجهیز شده است.
ریاحی اظهار کرد: این طرح‌ها امروز با حضور معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان‌های گنبدکاووس و کلاله به صورت متمرکز و ویدئو کنفرانسی به بهره‌برداری رسیدند.
وی افزود: 40 طرح دیگر دانشگاه علوم پزشکی گلستان هم به زودی آماده بهره‌برداری خواهند شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان افزود: مهم‌ترین دغدغه مردم در مناطق روستایی و مرزی مشکل بهداشت بوده که توانستیم، هم در بحث کیفیت و کمیت اتفاقات خوبی را ایجاد کنیم.
وی افزود: هم در بحث کیفیت وهم در بحث کمیت اتفاقات خوبی افتاده و توانستیم در کمتر از 6 ماه پروژه‌ها رابه پایان برسانیم و این اراده وجود دارد تا قبل از سال در بحث زیر ساختها به نتیجه برسیم.
ریاحی افزود: دو کار بزرگی که در استان انجام شد یکی پرونده الکترونیک و بحث نظام ارجاع است و هماهنگی بین این دو از اهمیت بالایی برخوردار است که این اقدام بسیار خوبی است./ خبرگزاری تسنیم

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر