c_300_250_16777215_10_images_0000000098765638939393930.jpg

ترکمن سسی-وقتی که پای جنگ با گروه تروریستی داعش در میان است، بعید به نظر می رسد که آرایش سلاح کشنده ای باشند اما بانوان مسلح کرد خود را ملزم می دانند که قبل از ورود به عرصه نبرد آرایش کنند.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از روزنامه "دیلی میل"، زنان مبارز کرد قبل از آنکه سلاح بردارند، آرایش می کنند. این کار برای آنها که با یکی از وحشی ترین گروه های تروریستی می جنگند بسیار مهم است.

 

یکی از این بانوان مبارز به نام "عهد محمد"، 36 ساله، در این باره به "دیلی میل" گفت که همیشه قبل از ورود به میدان جنگ آرایش می کند. وی در توجیه این کار می گوید دوست دارد "زیبا بمیرد."

وی می گوید: "دوست دارم در میدان جنگ، زیبا باشم و وقتی که کشته می شوم هم زیبا و جذاب باشم."

 

"ناهده احمد سلیمان"، فرمانده یکی از یگان های بانوان در شهر سلیمانیه در شمال عراق، هم می گوید: "آرایش سلاح ماست."

 

وی در این باره به روزنامه "سان"، چاپ لندن می گوید: "تروریست های داعش نمی خواهند به دست ما بمیرند؛ چون ما زن هستیم و آرایش می کنیم."

 

"عمر حسین" از فرماندهان کرد می گوید: "عناصر داعش معتقدند اگر با سلاح زنان کشته شوند به بهشت نمی روند."

 

شبکۀ خبری سی ان ان امریکا هم گزارش که بانوان مبارز کرد قبل از اعزام به منطقه درگیری به مدت دو ماه آموزش می بینند.

 

زنان مبارز کرد نقش مؤثری در مبارزه با داعش و آزادسازی مناطق خود از چنگ این گروه تروریستی دارند.

دیدگاه‌ها  

+1 #1 سلام 1395-06-13 08:34
سلام، دلیل آرایش ایشان،مثل تمام گروهکهای فرقه ای، دستوری هست.دستور از طرف فرماندهان و رهبران اینهاست.ایشان اینطوری می خواهند که با نشان دادند زنان سرلخت و آرایش کرده در مقابل پوشش های اجباری داعش،به غرب بقبولانند که ما تفکرات اسلامی نداریم، پس تنها نفراتی هستیم که غرب می تواند در بین مخالفان اسد روی ما حساب کند، ببینید زنان ...همه سرلخت و آرایش کرده و زیبا در مقابل چادری های داعش و دیگر گروه ها هستند. همین ها هم شناگرهای ماهری هستند این گروهک شاخه‌ای دیگر در ترکیه دارد بنام پ ک ک و شاخه ای دیگر در ایران بنام پژاک که دقیقا رفتاری مشابه داعش دارند،نظیر کشتن بچه‌ها و زنان بی گناه، اما فرقشان با داعش در سرلختی اجباری در مقابل برقع اجباری داعش توسط این گروهک هاست.همانطور که داعش هر شهری می رسد زور می گوید ایشان هم در سوریه اعراب و ترکمنها را به زور وادار به تخلیه روستاها و جایگزین کردن کردها به جای ایشان می کند.حتی کردها ی مذهبی هم با ایشان مخالف هستند اینها همه دارای تفکرات التقاطی هستند.
نقل قول کردن
0 #2 آرش رودکی 1401-06-08 22:59
بادرود....تقریبا میشود گفت درست است پشت پرده ذهن پ ک ک و پژاک شبیه به تکفیریهاست با لایه بی حجابی و لابی گری
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر