c_300_250_16777215_10_images_64074.jpg

ترکمن سسی - با رای قاطع مجمع فوق العاده خانه مطبوعات استان گلستان که در ۱۳ تیر ۹۶ برگزار شد ، اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان گلستان عزل شدند .

به گزارش ترکمن سسی به نقل از گلستان ما، ظهر امروز سه شنبه 13 تیر 96 با برگزاری مجمع عمومی خانه مطبوعات استان گلستان در خصوص استعفای 2 نفر از اعضای هیات مدیره و عزل تمامی اعضای هیات مدیره رای گیری شد .
در این مجمع ، 52 نفر از اعضای مجمع به استعفای این 2 نفر یعنی زهره رجبی و وحید عرب‌ احمدی موافقت کردند و در ادامه نیز 50 نفر از اعضای با عزل هیات مدیره موافقت کرده و 10 نفر نیز مخالف عزل هیات مدیره بودند که در نتیجه اعضای هیات مدیره عزل شدند.
اسامی اعضای هیئت مدیره معزول خانه مطبوعات به شرح ذیل است:
*سید جواد حسینی رئیس
*محمد صالح افتخاری نائب رئیس
*یحیی آذرسا (آذری) دبیر اجرایی
*محمد آریان نیا سخنگو
گفتنی است، انتخابات جدید هیات مدیره خانه مطبوعات به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد و زمان آن از طریق اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان اعلام خواهد شد.
بر اساس متن استعفای دو عضو مستعفی و اظهارات آنها در مجمع امروز، دلیل اصلی استعفای آن ها عدم شفافیت مالی و ناکارآمدی مدیر خانه مطبوعات بوده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر