c_300_250_16777215_10_images_65457.jpg

تركمن سسي - مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: 150 نیروی اجرایی در کمیته‌های 15 گانه برای برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در بخش مردان و زنان همکاری می‌کنند که از ظرفیت بالای هیات‌های ورزشی نیز استفاده شده است.


به گزارش تركمن سسي ، بهمن طیبی روز يكشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: بعد از نهایی شدن میزبانی استان گلستان برای مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در دو بخش مردان و زنان، جلسه تعیین کمیته‌های مختلف برگزار شد.
وی ادامه داد: با توجه به توان بالای کارکنان اداره کل ورزش و جوانان و ظرفیت بی‌نظیر هیات‌های ورزشی استان، تصمیم بر این شد تا از تمام توان ورزش گلستان به منظور مدیریت برگزاری این مسابقات استفاده شود.
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان تصریح کرد: در همین راستا 15 کمیته مختلف در اداره‌کل ورزش و جوانان استان گلستان تشکیل شد که بیش از 150 نفر در این کمیته‌ها فعالیت می‌کنند.
طیبی بیان کرد: خوشبختانه با نگاه بسیار مناسب استاندار گلستان نسبت به ورزش و سوابق ورزشی ایشان در رده‌های مختلف وزارت ورزش و جوانان، حمایت خوبی از طرف استاندار گلستان برای ایجاد وحدت و همکاری بین تمامی دستگاه‌های اجرایی انجام شد.
وی اضافه کرد: تاکنون دو جلسه اختصاصی و ویژه برای هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان به منظور برگزاری هرچه بهتر این مسابقات با حضور استاندار گلستان برگزار شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان تصریح کرد: به طور قطع برگزاری مسابقات در این سطح نیازمند همکاری و تعامل تمامی دستگاه‌های اجرایی است که جا دارد از تلاش‌های استانداری، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی، فرمانداری گرگان، میراث فرهنگی و گردشگری، شرکت گاز، راهداری، شهرداری و دیگر دستگاه‌های همکار تقدیر کنم.
طیبی اضافه کرد: موضوع اسکان تیم‌های ملی شرکت کننده در این مسابقات یکی از موضوعات بسیار مهمی بود که با تعامل‌های انجام شده، سه هتل چند ستاره در گرگان برای تیم‌های ملی مردان و زنان در نظر گرفته شده است.
وی گفت: همکاری و اقدامات دستگاه‌های انتظامی، نظارتی و امنیتی به منظور حضور بدون مشکل بازیکنان و کادر تیم‌های ملی کشورهای مختلف در این مسابقات در پیشبرد امور به ما کمک کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان خاطرنشان کرد: 20 مترجم از کانون‌های زبان فعال در استان گلستان بکارگیری شده، از نیروهای داوطلب هیات‌های ورزشی، دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه‌های استان و ورزشکاران فعال رشته‌های مختلف ورزشی به منظور انجام امورات اجرایی مسابقات استفاده شده که من از همه این عزیزان تشکر می‌کنم.
طیبی تاکید کرد: این حضور همه‌جانبه ورزش دوستان استان و مسوولان در موضوعات ورزشی به خصوص ورزش حرفه‌ای و اجرای چنین مسابقاتی در سطح بین‌المللی نشان می‌دهد گلستان قابلیت و توان برگزاری مسابقات بزرگ را دارد.
وی در پایان ابراز کرد: امیدوارم بتوانیم با برگزاری مطلوب این مسابقات، برای سال‌های آینده حتی در دوره مدیریت مدیران ورزشی دیگر نیز شاهد اتفاقات بسیار خوب و میزبانی رشته‌ها و مسابقات بزرگ ورزشی در استان گلستان باشیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر