c_300_250_16777215_10_images_65658.jpg

ترکمن سسی - در دومین مراسم نکوداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی که شامگاه پنج شنبه در گرگان برگزار شد ،حاج عبدالرزاق آخوند رهبر روحانی اهل سنت نیز حضور یافت.

به گزارش ترکمن سسی ،امام جمعه اهل سنت آق قلا روابط دوستانه چندین ساله با پسران آیت الله هاشمی رفسنجانی دارد و بارها یاسر هاشمی رفسنجانی فرزند آیت الله اکبر هاشمی به مناسبت های مختلف در آق قلا و بیت حاج عبدالرزاق رهبر حضور یافته است.

همه ساله در ایام هفته وحدت به همت آخوند رهبر مراسم بزرگداشت وحدت در آقلا با حضور چهره های سیاسی شاخص کشوری و  استانی برگزار می شود ، فرزندان مرحوم هاشمی رفسنجانی در این مراسم ها شرکت می کنند یا پیام آیت الله ارسال می شد.در آخرین هفته وحدت در زمان حیات آیت الله هاشمی رفسنجانی در جشن هفته وحدت حوزه علمیه عرفانی آخوند رهبر، حجت الاسلام والمسلمین رستگاری، مشاور آیت الله هاشمی رفسنجانی متن پیام رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را قرائت کرده بود.

حاج آخوند رهبر در اولین نکوداشت آیت هاشمی نیز در گرگان با جمعی از طلاب حوزه ی خود در آن مراسم حضور یافته بود و هماره از آن فقید و تفکرات وی به نیکی یاد می کند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر