c_300_250_16777215_10_images_66043.jpg

ترکمن سسی- رئیس کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر استان گلستان، گفت: ضروری است خدمات و دستاوردهایی که انقلاب اسلامی از بدو پیروزی تاکنون داشته به صورت منصفانه برای مردم بازگو شود.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، «امان الله حسین پور» در نشست با گروه خبری فجر گلستان، اظهار کرد:در این ایام باید اختلافات و سلایق جناحی را کنار گذاریم و روحیه امید و نشاط را با بیان نقاط قوت تقویت نمائیم.
به گفته وی؛ این دهه فرصت مغتنمی است تا عملکردها و گزارشات دستگاه ها و نهادهای اجرایی به سمع و نظر مردم برسد.
مدیر کل کمیته امداد استان گلستان با اذعان بر احاطه دقیق این نهاد بر مسائل و مشکلات مردم، تصریح کرد: اگر بنا باشد به درد و دل های مردم بپردازیم هیچ دستگاهی به اندازه کمیته امداد شناخت لازم را ندارد.
وی، افزود: جامعه هدف این نهاد جزو دهک های پایین جامعه هستند، به عمق مشکلات آگاه هستیم؛ ولی وظیفه داریم روحیه امید و شکرگزاری و تلاش را در دل های مردم زنده نگه داریم.
به گفته وی؛ نباید زحمات ارزنده نظام تحت تاثیر برخی مشکلات قرار گیرد و با تلاش و همدلی مسئولان مشکلات جامعه رفع شود.
حسین پور با اشاره به فعالیت اعضای کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر گلستان، اظهار کرد: 135 عنوان برنامه در ایام الله دهه فجر با همکاری اداره کل امور اجتماعی استانداری، بهزیستی، تامین اجتماعی، اوقاف، هلال احمر، بازنشستگی، مجمع خیرین سلامت، مجمع خیرین مدرسه ساز، بنیاد مسکن و صندوق کارآفرینی امید اجرا می شود.
وی، ادامه داد: همه اعضا با ارائه عملکرد خودشان مصمم به ترویج و تبیین اهداف انقلاب ونظام هستند.
به گفته وی؛ با توجه به ظرفیت بالای استان گلستان در حوزه زکات، این استان رتبه نخست جمع آوری زکات در کشور را کسب کرده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر