c_300_250_16777215_10_images_66060.jpg

ترکمن سسی- معاون فرماندار بندر ترکمن، گفت: 40 پروژه در دهه مبارک فجر در شهرستان بندر ترکمن افتتاح و کلنگ زنی می شود.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، «سید صادق شیرنگی» در نشست با گروه خبری فجر گلستان، اظهار کرد: از این تعداد 25 پروژه عمرانی بااعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 300 میلیون تومان و 15 پروژه اقتصادی با اعتبار 36 میلیارد و 700 میلیون تومان با اشتغالزایی برای 96 نفر بهره برداری و کلنگ زنی می شود.
به گفته وی، 7 پروژه کلنگ زنی 2 مدرسه 3 کلاسه و 2 مدرسه 6 کلاسه، احداث دهکده فرهنگی ورزشی با 100میلیون تومان و پروژه های بهره برداری کارخانه آب شیرین کن با 30 میلیارد و 400 میلیون تومان، مرغداری گوشتی 75 هزار قطعه ای با 2 میلیارد و 100 میلیون تومان با مشارکت بخش خصوصی و آبیاری تحت فشار است.
معاون فرماندار بندر ترکمن،دهه فجر را از روزهای ماندگار تاریخ کشور عنوان کرد و گفت: این انقلاب منبعث از انقلاب توحیدی عاشورای حسینی است که با قیام عده قلیلی با ایمان راسخ در برابر لشکر یزیدیان ایستاد و پیروز شد.
وی، افزود: این ایام فرصت مغتنمی است تا آرمان های اصیل انقلاب از جمله ایجاد عدالت و مبارزه با تبعیض و زندگی طبقاتی احیا شود.
به گقته وی؛ این انقلاب تمام سیاست های جهان را تحت تاثیر خویش قرار داد و برای ملت ایران یک افتخار و مایه غرور ملی است.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر